خبرگزاری کار ایران

فرماندار جوانرود:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازمه رشد و توسعه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۲۲

آرش لهونی گفت: مردم و جوانان با فراگیری آموزش‌های فنی و مهارتی تخصصی می‌توانند به ایجاد اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

به گزارش ایلنا، فرماندار جوانرود نقش مراکز فنی و حرفه‌ای در اشتغال پایدار را مهم دانست و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از ضرورت‌های رشد و توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

آرش لهونی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان،‌ روند ارائه آموزش‌های مهارتی و عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مردم و جوانان با فراگیری آموزش‌های فنی و مهارتی تخصصی می‌توانند به ایجاد اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به عنوان بهترین انتخاب جوانان در راستای مهارت‌آموزی و ورود به بازار کار در بخش‌های شهری و روستایی عنوان کرد و گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند با ارائه آموزش‌های به روز و زود بازده در راستای ایجاد اشتغال جوانان گام‌های موثری بردارد.

لهونی با بیان اینکه در هر جامعه‌ای از فرصت مهارت نیروی انسانی بهتر استفاده شود،‌ پیشرفت و توسعه آن جامعه با سرعت بیشتری محقق می‌شود، افزود: از این رو آموزش تخصصی نیروی انسانی باید نهادینه شود .

همچنین مهدی ابراهیمی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان جوانرود با تبیین عملکرد این مرکز در حوزه‌های کاری و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف آموزش، آزمون، اصناف، صنعت ساختمان، قالی بافی و...،‌ گفت: این مرکز آمادگی دارد تا آموزش‌اهی مهارتی را به جوانان و سایر اقشار جامعه ارائه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز