خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سقز:

توسعه آموزش‌های مهارتی از ضرورت‌های جامعه امروز است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۷۰

علی اکبر ورمقانی: فرمانداری سقز در راستای تکمیل پروژه توسعه آموزش‌های مهارتی در جامعه آمادگی مساعدت را دارد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان سقز توسعه آموزش‌های مهارتی در جامعه را یکی از ضرورت‌های جامعه امروز دانست و فعالیت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد جویای کار مثبت ارزیابی کرد.

علی اکبر ورمقانی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است که فرمانداری شهرستان سقز در راستای تکمیل این پروژه بزرگ مهارتی نیز مساعدت می‌کند.

همچنین سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار، آموزش‌های مهارتی را راهکاری مناسب در راستای تربیت نیروی متخصص و کارآمد و افزایش بهره‌وری تولید دانست.

وی اهمیت آموزش‌های مهارتی به عنوان یک مقوله زیرساختی در توسعه هر جامعه دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی گامی مهم و موثر در راستای پیشرفت و آبادانی کشور است.

احمدی همچنین تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی سرمایه‌گذاری مناسب و سودآور برای جامعه است و توسعه آموزش‌های مهارتی در شهرستان سقز از طریق تکمیل پروژه مرکز جدید الاحداث آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز