خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی نیروگاه سیکل ترکیبی قم/داشتن مرکز آموزشی باعث به‌روز شدن دانش، مهارت و بهره‌وری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۹۶

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم گفت: مجموعه نیروگاه سیکل ترکیبی قم مجموعه‌ای دانشی و به‌روز است.

به گزارش ایلنا، مرکز کارآموزی بین کارگاهی نیروگاه سیکل ترکیبی قم در راستای اجرای آیین‌نامه ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی افتتاح شد.

احمد عطارنیا مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم ضمن اشاره به تبصره 2 ماده 110 قانون کار جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی قم از لحاظ استراتژیک دارای اهمیت بسیاری است، پیگیری فرایند صدور مجوز آن در دستور کار ویژه قرار گرفته و گواهینامه ثبت آن توسط دکتر پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروگاه سیکل ترکیبی قم مجموعه‌ای دانشی و به روز است، افزود: اینگونه مجموعه‌ها با تمرکز بر روی افزایش دانش و مهارت بر روی بهره‌وری تمرکز می‌کنند تا بتوانند در دنیای رقابتی امروز جایگاهشان را ارتقا داده و تثبیت کنند.

عطارنیا با اشاره به اینکه هزینه‌های آموزش جزئی از سرمایه محسوب می‌شود، تصریح کرد: هرچه آموزش در یک مجموعه برای کارکنان که سرمایه انسانی آن دستگاه محسوب می‌شوند بیشتر باشد، باعث افزایش راندمان کاری و به دنبال آن افزایش بهره‌وری و عملکرد خواهد شد بنابراین داشتن یک مرکز آموزشی در نیروگاه سیکل ترکیبی قم باعث افزایش و به روز شدن دانش، مهارت و بهره‌وری می‌شود.

همچنین صابری، مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قم با اشاره به اجرای آموزش‌های عمومی، تخصصی، مدیریتی و... در نیروگاه گفت: با توجه به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی قم مجموعه‌ای تخصصی است از متخصصان و اساتید دانشگاه که سابقه تجربی و فنی در صنعت دارند نیز استفاده می‌شود.

کاویانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز نیروگاه سیکل ترکیبی را مجموعه‌ای منظم و یکی از مجموعه‌های برتر استان عنوان کرد و از تلاش های عطارنیا که در هر سال برنامه‌های جدید و قوی‌ای در آموزش‌های مهارتی استان اجرا می‌کند تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز