خبرگزاری کار ایران

آتش‌نشان مصدومِ حادثه شهرک صنعتی طوس در بیمارستان جان باخت/هجده روز جدال با مرگ

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۳۹

آتش‌نشان مشهدی که هنگام مبارزه با آتش در شهرک صنعتی طوس درون یک حوضچه آب جوش سقوط کرده بود، پس از 18 روز تحمل درد ناشی از سوختگی سرانجام جان سپرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعات پایانی روز گذشته، آتش‌نشان مصدوم حادثه کارخانه تولید ظروف چینی شهرک صنعتی طوس، پس از 18روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ؛ در بیمارستان جان باخت.

مصدومیت «حسن پوراکبر» آتش‌نشان فداکار، به روزها قبل بازمی‌گردد؛ دوازدهم اردیبهشت با اعلام حریق در یک کارخانه تولید ظروف چینی در شهرک صنعتی طوس، تیمی از آتش‌نشانان به محل اعزام شدند. به گفته سخنگوی آتش‌نشانی بر اثر سوراخ شدن دیگ ذوب کارخانه، مواد مذاب به حوضچه آب مجاور آن ریزش کرده و آب به نقطه جوش می‌رسد.

حسن پوراکبر، یکی از آتش‌نشانانی بود که با از خودگذشتگی، پا به حاشیه این حوضچه گذاشت و در حال رفتن به ‌سمت کانون حریق بود که ناگهان به‌علت خیس بودن زمین و سر خوردن پایش، درون حوضچه آب جوش سقوط کرد.

در این حادثه، پوراکبر از ناحیه دو پا و کمر دچار سوختگی شدیدی شده بود که به بیمارستان انتقال یافت و با وجود تلاش کادر پزشکی، این آتش‌نشان فداکار به‌علت عفونت شدید، پس از 18 روز جدال با مرگ، جان باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز