خبرگزاری کار ایران

انتقادِ کامیون‌داران از گرانی هزینه‌ها/کرایه بار ثابت مانده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۷۵

رانندگان کامیون در استان‌های مختلف نسبت به ثابت ماندن کرایه بار و افزایش هزینه‌ها، اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رانندگان کامیون در استان‌های مختلف از افزایش هزینه‌های سربار در شرایطی که کرایه بار ثابت مانده‌است، گله‌مندند و می‌گویند: دیگر برایمان صرف نمی‌کند که بار جابجا کنیم.

این رانندگان روز گذشته (اول خرداد) در برخی شهرها دست از کار کشیدند و در میدان بار تجمع کردند.

گفته می‌شود؛ رانندگانِ قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی، مازندران و چند استان دیگر، با خودداری از حمل بار، سعی کردند مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند.

یکی از رانندگان که در شهرستان نوشهر مشغول به کار است؛ در ارتباط با خواسته‌های خود و همکارانش می‌گوید: مدتهاست که کرایه بار ثابت مانده‌است، تعرفه‌ها را بالا نبرده‌اند؛ درحالی‌که هزینه‌های لوازم یدکی و قطعات، روز به روز زیاد شده؛ علاوه بر این، حق بیمه‌ای که به تامین اجتماعی می‌پردازیم نیز افزایش یافته‌است.

به گفته‌ی این راننده، در برخی از استان‌ها، سازمان حمل و نقل و راهداری، میزان بار مجاز کامیون‌داران را حدود ۴ تن در هر بار کاهش داده و این به معنای کاهش نرخ بار برای کامیون‌داران است.

این راننده می‌گوید: به عنوان مثال، از پارسال تاکنون قیمت لاستیک و فیلتر هوا حدوداً دو و نیم برابر شده است. در این شرایط چطور می‌توانیم کار کنیم و راضی باشیم؟

رانندگان از مسئولان مربوطه درخواست دارند تعرفه‌های حمل بار را متناسب با افزایش هزینه‌ها، افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز