خبرگزاری کار ایران

انتقاد رسانه‌ها و احزاب رقیب از برنامه‌های فقرزدایی ماکرون

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۵۵

احداث مهدکودک‌های بیشتر برای کودکان خانواده‌های فقیر، استخدام جوانان در شرکت‌های بزرگ فرانسوی از جمله طرح‌های رئیس‌جمهوری فرانسه برای بهبود وضعیت محله‌های فقیرنشین در شهرهای این کشور هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، احزاب مخالف و رسانه‌های فرانسه امروز -چهارشنبه- به برنامه «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، برای از میان بردن فقر در شهرهای این کشور تاختند. آنها این برنامه را که یک روز زودتر از موعد مقرر منتشر شد را فاقد جاه‌طلبی و تنها نمایشی خواندند. 

ماکرون برنامه‌اش را برای بهبود زندگی حدود پنج میلیون نفر که در هزار و ۳۰۰ محله فقیرنشی زندگی می‌کنند تا امروز مخفی نگاه داشته است. این برنامه شامل افزایش حقوق، به‌ویژه در مورد مهاجران ساکن حومه شهرها می‌شود. 

احداث مهدکودک‌های بیشتر برای کودکان خانواده‌های فقیر، استخدام جوانان در شرکت‌های بزرگ فرانسوی از جمله طرح‌های ماکرون در این زمینه هستند. ماکرون وعده کرده جوانان مسیر زندگی جوانان این محلات را تغییر دهد و آنها را «رها سازد.»

اما چیزی نگذشت که این برنامه که هیچ طرح مالی آن را پشتیبانی نمی‌کند، مورد مخالفت احزاب مخالف، مقام‌های محلی و رسانه‌ها قرار گرفت. 

«لارن واکوئیز» رئیس حزب مخالف جمهوری‌خواه، به قانون‌گذاران این حزب گفت که ماکرون قهرمان «سیاست‌های شرکت کوداک [شرکت فعالی در زمینه عکاسی]» است و بیشتر تمرکزش بر عکس گرفتن است و «فقط حرف می‌زند و عملی در رفتارش به چشم نمی‌خورد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز