خبرگزاری کار ایران

انتقاد فرهنگیان زنجان از تاخیر در تحویل واحدهای تعاونی مسکن:

هم اجاره خانه می‌دهم، هم قسط آپارتمانی که مشخص نیست کی تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۳۸

فرهنگیان زنجان می‌گویند: علیرغم گذشت سالها، واحدهای مسکونی تعاونی مسکن تحویل نشده‌ است و نگران هستیم آیا پروژه مسکن به اتمام می‌رسد یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، احداث پروژه یک هزار و ۱۹۶ واحدی فرهنگیان زنجان 12 سال به طول انجامیده و متقاضیان از طولانی شدن بهره‌برداری و تحویل واحدها به ستوه آمده‌اند.

یکی از معلمان زنجانی که حالا به سن بازنشستگی رسیده، می‌گوید: علیرغم گذشت دوازده سال از ثبت‌نام، فقط چند بلوک از واحدهای تک‌خواب را تحویل داده‌ و از تحویل بلوک‌های دیگر خودداری کرده‌اند. به نظر می‌رسد پروژه تعطیل شده‌است.

این فرهنگیان که پنج‌شنبه (سوم خرداد) برای نشان دادن اعتراض خود به بلاتکلیفی مسکن، مقابل دادسرای انقلاب زنجان تجمع اعتراضی برگزار کردند، خواستار آن هستند که اداره آموزش و پرورش به آنها تضمین بدهد که در نهایت پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید.

معلم زنجانی می‌گوید: از این بلاتکلیفی خسته شده‌ایم. علیرغم انتظار طولانی به هیچ وجه مشخص نیست که آیا درنهایت خانه‌دار خواهیم شد یا نه. در این سال‌ها، پیگیری‌های مختلفی از طریق استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و حتی خود شرکت پیمانکار انجام داده‌ایم اما هیچ پاسخی نگرفته‌ایم.

او ادامه می‌دهد: با حقوق ناچیزی که دارم، ماهانه مبلغ قابل توجهی برای تحویل واحد مسکونی، قسط پرداخت می‌کنم اما هیچ اطمینانی هم به آینده ندارم؛ در واقع هم کرایه خانه می‌دهم هم قسط واحدی را می‌پردازم که مشخص نیست کی قرار است تکمیل شود.

پروژه یک هزار و 196 واحدی مسکن فرهنگیان از سال 85 در زنجان آغاز شده و در 16 بلوک در زمینی به مساحت 44 هزار و 100 متر مربع و 130 هزار مترمربع زیربنا احداث می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز