خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران آبفار آبادان مقابل ساختمان فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۷۱

بیش از ۵۰ نفر از کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن ۶ ماه مرد عنوان می‌کردند؛ روز گذشته مقابل ساختمان فرمانداری آبادان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی آبادان درحالی‌که پارچه نوشته‌ای خطاب به نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرمانداری همراه داشتند، به پرداخت نشدن ۶ ماه حقوق و عیدی و پاداش سنوات خود  معترض بودند.

این کارگران گفتند: مطالبات بیش از ۷۰ نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان چند ماه است پرداخت نشده و ما بارها خواستار این مطالبات شده‌ایم.

آنها افزودند: تاکنون به مشکل ما رسیدگی نشده برای همین در ماه مبارک رمضان مجبور به این تجمع شدیم.

عزیزاله شهبازی (معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان) در این خصوص گفت: به مسئولان مربوطه دستورات لازم داده شده تا مطالبات و حقوق کارکنان و کارگران زیرمجموعه خود را به موقع پرداخت کنند.

او  افزود: از مسئولان اداره‌هایی که بدهی کارگری دارند نیز خواسته شده در دفاتر مدیران کل خود در اهواز مستقر شوند و مشکل حقوق آنها را برطرف کنند.

به  گفته وی، متاسفانه پرداخت نشدن به موقع دستمزد کارگران و حقوق کارکنان برخی دستگاه‌ها زندگی آنها را به مخاطره انداخته است.

شهبازی گفت: فرمانداری آبادان در حال پیگیری مشکل حقوق کارگران و کارگران آبفار از طریق مرکز استان داست.

این تجمع پس از ساعاتی به آرامی خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز