خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

موضوع بیمه رانندگان کامیون در دستور کار است/نظارت بر دریافت حق کمیسیون‌ها یکی از مطالبات رانندگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۵۸

اولین جلسهِ کارگروه بررسی مشکلات کامیون‌داران با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های مرتبط در مجلس شورای اسلامی و بدون حضور مسئولان پلیس راه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، «خدیجه ربیعی» نماینده برجن گفت: این کارگروه هر هفته با حضور مسئولان ذی ربط مشکلات رانندگان را بررسی می‌کند، بنابراین امروز اولین جلسه کارگروه با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های مرتبط برای بررسی مشکلات رانندگان برگزار شد؛ البته مسئولان پلیس راه کشور حضور نداشتند.

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت موضوع مسئولان باید همکاری‌های لازم را داشته باشند به خانه ملت گفت: یکی از مهم‌ترین تصمیمات در جلسه امروز این است که مطالبات رانندگان کامیون به صورت دسته‌بندی شده و دارای اولویت در جلسات هر هفته کارگروه بررسی شود، بنابراین درحال حاضر موضوع بیمه رانندگان در دستور کار جلسه آینده کارگروه خواهد بود.

وی با اشاره به بررسی موضوع مشکلات رانندگان در جلسه هفته پیش کمیسیون اجتماعی و بحث افزایش نرخ کرایه‌ها به عنوان دغدغه رانندگان، تصریح کرد: با توجه به این مسئله در این جلسه تاکید شد که در حل این مشکل نیز تسریع شود، البته قبل از این مسائل نیز بخشی از مشکلات حل شده بود، همچنین مسئله نظارت بر دریافت حق کمیسیون‌ها به عنوان یکی از مطالبات رانندگان دردستورکار قرار گرفت و مقرر شد که نظارت بر این مسئله در کل کشور با جدیت بیشتری برای افزایش رضایت‌مندی رانندگان انجام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه جلسات به صورت منسجم و هرهفته برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های این کارگروه درکمیسیون اجتماعی مشکلات این قشر دراسرع وقت حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز