خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان مغایر بودجه سال ۹۷ است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۸۷۲

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان خلاف بودجه سال ۹۷ است و حقوق بازنشستگان باید تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

به‌ گزارش ایلنا، امیر خجسته (نماینده حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری) با اشاره به نشست مجلس با وزرای اقتصادی برای بررسی گرانی‌های اخیر، گفت: وزرا گزارشی به مجلس می‌دهند؛ اما کسی پیگیر چگونگی تحقق این گزارش‌ها نیست و تاکنون گزارش وزرا و دولت در مجلس هیچ خروجی‌ای نداشته است، لذا بهتر بود که روند این گزارش‌دهی‌ها تعطیل شود.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه وزیر اقتصاد باید قاطع درباره مسائل اقتصادی برخورد کند، افزود: مجلس باید نظارت عالیه خود را برای مقابله با مفاسد اقتصادی و گرانی‌ها اعمال کند و قوه قضاییه باید با خاطیان با قاطعیت برخورد کند.

وی ادامه داد: اسم 31 نفر از سران مفسدان اقتصادی با اسناد و مدارک ارائه شده اما خروجی نداشته است، چراکه ظاهرا سه قوه حوزه اقتصادی را رها کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه شرایط کشور به دلیل گرانی‌ها بحرانی است و عده‌ای به دنبال ناراضی کردن مردم هستند، یادآور شد: در حالی که تحریم‌های آمریکا اعمال نشده است، عده‌ای در حال حاضر خود تحریمی‌ها را آغاز کرده‌اند و از شرایط موجود سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند، با اشاره به میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری، تصریح کرد: افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان خلاف بودجه سال 97 است و حقوق بازنشستگان باید تا 20 درصد افزایش یابد، چراکه بسیاری از بازنشستگان کمترین میزان حقوق را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز