خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

معوقات حق‌التدریسی‌ها تابستان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۱۱

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریس در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر در بحث مطالبات بیشترین مسئله، مطالبات خرید خدمات است زیرا همکاران ما خیلی وقت است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ در بعضی از استان‌ها این مطالبات تا ۹ ماه به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: در بحث خرید خدمات، تخصیص خوبی را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و طی روزهای آینده بخشی از مطالبات خرید خدمات پرداخت خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه در خصوص سایر مطالبات نسبت به سال‌های قبل وضعیت مان بهتر است، گفت: حق التدریس موظف را ماهانه پرداخت می‌کنیم و مشکلی در این خصوص نیست.

وی اضافه کرد: در خصوص حق‌التدریس نیروهای شاغل نیز تقریبا تا اسفند ماه در بعضی از استان‌ها پرداخت کردیم و حدود دو ماه حق‌التدریس پرداخت نشده داریم که این میزان را نیز در تابستان امسال تسویه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه امتحانات اظهار کرد: با اصلاحاتی که در فرآیند امتحانات خرداد ماه ۹۷ داشتیم، هزینه امتحانات کاهش پیدا کرده است ولی اکنون پرداخت حق‌الزحمه سه نوبت امتحانی را عقب هستیم.

وی ادامه داد: ۲ نوبت از حق‌الزحمه امتحانات را در تابستان پرداخت می‌کنیم و فقط یک نوبت نیز باقی خواهد ماند.

بطحایی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز گفت: تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان را در ۳ قسط تا شهریورماه تسویه می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز