خبرگزاری کار ایران

تعدیل ده نفر از کارگران «بیناصنعت ریلی»/مدیرعامل: اگر قطار اضافه شود تعدیلی‌ها به کار بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۷۸

در روزهای گذشته حدود ده نفر از ماموران فنی رجا که در شرکت بیناصنعت ریلی مشغول به کار بوده‌اند، تعدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته حدود ده نفر از کارگرانِ مامور فنی و ترمزبان که برای شرکت «بیناصنعت ریلی» یکی از شرکت‌های پیمانکارِ رجا، مشغول به کار بوده‌اند؛ تعدیل شده‌اند.

این کارگران می‌گویند: اکثریت ما عضو انجمن صنفی بوده‌ایم و احتمال می‌دهیم که خاتمه همکاری ما به علت فعالیت‌های صنفی ما باشد. حدس ما این است که به خاطر فعالیت‌های صنفی، ما را در صدر لیست تعدیلی‌ها قرار داده‌اند.

فراهانی (مدیرعامل شرکت) در ارتباط با این تعدیل‌ها به ایلنا گفت: تعداد قطارها کم شده‌است بنابراین مجبور شده‌ایم تعداد نیروها را کم کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در آینده تعداد قطار زیاد شود که احتمال  آن کم هم نیست، دوباره تعدیلی‌ها را به سر کار بازمی‌گردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای بازگشت به کار تعدیلی‌ها در صورت اضافه شدن قطار هست، گفت: اولویت با تعدیلی‌هاست و ابتدا از اینها دعوت به کار خواهیم کرد. فقط در صورتی که اینها برگردند و بازهم ظرفیت اضافه داشته باشیم، نیروی جدید می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز