خبرگزاری کار ایران

تجمع پلی اکریلی‌ها در اعتراض به وضعیت موجود/کمبود مواد اولیه تولید را مختل کرده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۹۴

صبح امروز جمعی از کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان در اعتراض به وضعیت موجود دست به تجمع صنفی زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (یازدهم تیرماه) جمعی از کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان در اعتراض به وضعیت موجود، دست به تجمع صنفی زدند.

این کارگران که در بخش‌های مختلف کارخانه مشغول به کارند، می‌گویند: بحران مواد اولیه همچنان ادامه دارد و به جز در بخش‌های محدودی، در بقیه قسمت‌ها، تولید متوقف است.

کارگران پلی‌اکریل از عدم پرداخت معوقات مزدی خود نیز انتقاد دارند و می‌گویند: علاوه بر مطالبات پرداخت نشده سال جاری (بخشی از دستمزد فروردین و اردیبهشت و تمام دستمزد خرداد) از سال قبل نیز معوقات مزدی داریم که هنوز نقدینگی برای پرداخت این مطالبات تامین نشده‌است.

یکی از کارگران پلی‌اکریل می‌گوید: هیات اجرایی دولت که بیش از یک سال است در کارخانه مستقر شده، نتوانسته مشکل مواد اولیه را حل کند و کارخانه را به‌طور کامل راه‌اندازی نماید. کارگران در حال حاضر نگران شرایط هستند و واهمه دارند که خدای ناکرده پلی‌اکریل به سرنوشت چیت ری و کارخانه‌های نساجی دیگری که کاملاً تعطیل شدند، دچار شود.

شرکت پلی‌اکریل اصفهان تیرماه سال گذشته به‌طور موقت تولید را متوقف و کارگران را به بیمه بیکاری معرفی کرد؛ کارگران فروردین 97 به سر کار بازگشتند اما به نظر می‌رسد وقفه چند ماهه نتوانسته است مشکلات این قطب نساجی کشور را حل کند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز