خبرگزاری کار ایران

شاهرخی:

کارگروه رفع موانع تولید همدان ۱۵۱۲ مصوبه داشته است/ ۲۸۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۷۵

استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان، گفت: اولویت اول استان همدان تامین معیشت و اشتغال در قالب رونق تولیداست.

به گزارش ایلنا، «سید سعید شاهرخی» ‍استاندار همدان گفت: ۲۸۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان پرداخت شده است.

وی افزود:  اولویت اول استان همدان تامین معیشت و اشتغال در قالب رونق تولیداست.برای بهره گیری موثر از همه برنامه‌ها بر مبنای نگاه کارشناسی، سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان برای اجرا تا پایان برنامه ششم توسعه تدوین شده است. 

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان فعال است و تاکنون ۱۵۱۲ مصوبه برای رفع موانع داشته است، گفت: تاکنون ۵۴۶ پروژه در استان به بخش خصوصی واگذار شده است که واگذاری ۱۰۰ پروژه دیگر در سال جاری در دستور کار و اقدام است.

شاهرخی گفت: ایجاد ۲۱۰ هکتار گلخانه در استان از برنامه‌های سند راهبردی استان در طول سه سال تا پایان برنامه ششم است. 

استاندار همدان تصریح کرد: در مجموع از بانک‌های استان رضایت دارم؛ اما در پاره‌ای از موارد به مدیران بانک‌های استان تفویض اختیار نشده و این مشکل ایجاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز