خبرگزاری کار ایران

گلمرادی:

دردهای چرکینی همچون نظام بانکی تولید کشور را نابود کرده است/اصلاح پرداخت یارانه‌ها که محرومان را محروم‌تر کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۷۰۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: بجای اینکه مردگان سیاسی را زنده‌نمایی کنیم به فکر حل مشکل اساسی کشور که مشکل اساسی جوانان است بپردازیم.

به گزارش ایلنا، علی گلمرادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 21 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت:  آنچه که مردم می‌خواهند باید در همان مسیر حرکت کنیم، امروز مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانانی است که به علت بیکاری هدر می‌‎روند.

وی یادآور شد: امروز ما به‌جای اینکه مردگان سیاسی را زنده‌نمایی کنیم به فکر حل مشکل اساسی کشور که مشکل اساسی جوانان است، بپردازیم.

گلمرادی افزود: اصلاح پرداخت یارانه‌ها که محرومان را محروم‌تر کرده است، اصلاح ساختار تعرفه‌ها که به نام محرومان و به کام ثروتمندان این کشور است، آمایش سرزمین و طرح جامع آن را در دستورکار قرار بدهید، نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را اجرا کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تبانی فاحش در واگذاری اردوگاه شهید باهنر را مورد توجه قرار دهید، بیشتر از این به قشر معلم ظلم نکنید، بانک و صندوق فرهنگیان را آن‌طور که بدبخت کردید و سایر سرمایه‌های آنها را مراقبت کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: دردهای چرکینی همچون نظام بانکی تولید کشور را نابود کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز