خبرگزاری کار ایران

کارخانه کاشی «جم» با ۶۷ کارگر فعالیت خود را از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۷۱

واحد تولیدی «کاشی ارجم» که از اردیبهشت سال ۹۲ به دلیل برخی مشکلات در زمینه تولید ؛ فعالیت خود را متوقف کرده بود، همزمان با آغاز ایام الله ده فجر فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی «کاشی جم» همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی در بروجرد با اعلام این خبر گفتند: اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۲ واحد تولیدی کاشی جم واقع در شهرستان بروجرد به دلیل مشکلاتی همانند نداشتن دستگاهای مدرن به حالت رکود و تعطیلی درآمد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان علت تعطیلی کارخانه به‌روز نبودن ماشین‌آلات کارخانه و در عین حال کمبود منابع مالی عنوان شده بود، در ادامه افزودند: اخیرا با تامین شدن بخش زیادی از منابع مالی کارخانه و تغییر مدیریت کارخانه خطوط جدید تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و حدود ۶۸ کارگر نیز جذب کار شده‌اند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در خاتمه افزوند: این واحد تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در شهرستان بروجرد، فعالیت تولیدی خود را از سال ۸۵ آغاز کرده و در آن موقع حدود ۲۵۰ کارگر در ۴ شیفت کاری مشغول کار بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز