خبرگزاری کار ایران

کریمی:

مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، پرداخت نشده است/ دست مستمری‌‌بگیرانِ مستمند تامین اجتماعی خالی ماند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۷۶

نائب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین از پرداخت نشدن مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، خبر داد.

عیدعلی کریمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه طبق گزارشی که از بانک رفاه کارگران گرفتم، تا این لحظه مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، پرداخت نشده است. 

وی افزود: این گروه از بازنشستگان منتظر دریافت مستمری‌های خود هستند و می‌گویند که بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی تا دیروز مستمری خود را هم آن هم نه بر مبنای حداقل دستمزد سال ۹۹ که بر مبنای حداقل مستمری سال گذشته که برابر حدود ۱ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان بود، دریافت کرده‌اند. 

کریمی با بیان اینکه بهتر بود که سازمان تامین اجتماعی از پیش فکری به حال کارگران بازنشسته و مستمند می‌کرد، گفت: سازمان تامین اجتماعی هم به خاطر عدم تعهد دولت به پرداخت بدهی حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی‌اش، در تامین نقدینگی دچار مشکلات عدیده‌ای است اما پایان سال گذشته با همکاری دولت باید فکری به حال امروز می‌کرد؛ چنانکه بر سر ارائه خدمات به بیماران کرونا به اتفاق نظر رسیدند. 

نائب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین، افزود: بدین ترتیب بار دیگر دست مستمری‌‌بگیران مستمند تامین اجتماعی خالی مانده است و دولت هم نه کمکی برای پرداخت مستمری‌ها می‌کند و نه مسئولیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را می‌پذیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز