خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

عدم آشنایی به قوانین بانکی مهمترین مشکل طرح‌های اشتغال روستایی نیمه تمام

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۱۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، عدم آشنایی صاحبان طرح‌های اشتغال روستایی به قوانین بانکی را مهمترین مشکل طرح‌ها جهت دریافت کامل این تسهیلات عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، دهمین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی با هدف بررسی انحرافات تسهیلات دریافتی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل برگزار شد.

قاسم رحیمی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل) در این جلسه با اشاره به هدف‌گذاری دولت برای گشایش اشتغال در مناطق روستایی و مهاجرت معکوس به این مناطق بر انجام نظارت مستمر تا اتمام و حصول نتیجه طرح‌‌ها اشتغال‌زا تاکید کرد.

او عنوان کرد: در جلسات کمیته فنی اشتغال‌زایی میزان اهلیت سرمایه‌گذاران جهت جلوگیری حداکثری از هدررفت منابع دولت بررسی شد و نظارت مستمر جهت جلوگیری از هر گونه انحراف این طرح‌ها توسط دستگاه‌های مربوط و بانک‌های عامل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اصلی‌ترین مشکل طرح‌های نیمه تمام را افزایش چشمگیر قیمت محصولات و عدم آشنایی صاحبان آنها با قوانین بانکی عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی‌ها لازم قانونی برای شناسایی این طرح‌ها برای اعطای تسهیلات متمم انجام شده است‌.

او افزود: مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی به صورت متمم به طرح‌های نیمه تمام اعطا می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز