خبرگزاری کار ایران

ادامه بلاتکلیفی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی/ آیا قانون جذب هفته آینده در مجلس به سرانجام می رسد؟!

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۸۶

نمایندگان جامعه کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

نمایندگان جامعه کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند و گفتند: قانون جذب در بدنه دولت که قرار بود ماه‌ها پیش در مجلس به تصویب نهایی برسد، هنوز تعیین تکلیف نشده؛ این قانون مدتها در بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد بود و ما انتظار داشتیم که قبل از تابستان دیگر به سرانجام برسد اما هنوز در مجلس معطل است.

به گفته کارگزاران، قانون جذب قبل از تعطیلی دو هفته‌ای مجلس، در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان بانک کشاورزی طرح و به یک کارگروه در مجلس ارجاع داده شد. حالا قرار است بعد از تعطیلی مجلس، قانون جذب در این کارگروه با حضور نمایندگان شورای نگهبان بررسی شده و به توافق برسند.

کارگزاران با تاکید بر اینکه هنوز بلاتکلیف هستیم، می‌گویند: امیدواریم هفته آینده توافق نهایی حاصل شود و لااقل تا پایان تابستان بتوانیم مصوب شدن قانون جذب را به چشم ببینیم؛ ما بیش از دو هزار کارگزار بیمه‌گر هستیم که خودمان بیمه نداریم و به صورت قراردادی با بانک کشاورزی کار می‌کنیم.

این کارگزاران از نمایندگان مجلس یازدهم به خصوص اعضای کارگروه تعیین شده، انتظار دارند هرچه زودتر جزئیات قانون جذب را نهایی کنند و به صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی بیاورند.

آنها می‌گویند: امید داریم لااقل در نیمه دوم سال بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌ها و انتطار خود باشیم و در بدنه دولت جذب شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز