خبرگزاری کار ایران

علیرغم انتشار آمار بالای بیکاری، شرکت های زیادی آماده استخدام نیرو هستند

اپلیکیشن «3 سوت جابز»، راهکاری موثر برای حل مشکل بیکاری در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۸۸

استخدام شدن و استخدام کردن سریع و مطابق با نیاز کارجو و کارفرما، دغدغه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها در کشور است که کارشناسان راهکار برون‌رفت از این مشکل را استفاده از فناوری‌های نوین می‌دانند. اپلیکیشن «3 سوت جابز» یکی از این راهکارها است که از هوش مصنوعی برای ارتباط کارجو و کارفرما استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس اپ لانچر آژانس ادورلند، روزانه آمارهای متعددی در رسانه‌ها مبنی بر بالا بودن نرخ بیکاری در کشور منتشر می‌شود. تا آنجا که بسیاری این معضل را اساسی‌ترین مشکل جامعه دانسته و مهمترین عامل برای ارتقای شاخص‌های سطح کیفیت زندگی درایران را بهبود شرایط اقتصادی با استفاده از اهرم اشتغال زایی برای جوانان اعلام می‌کنند.

اما با مراجعه به کسب و کارها بر خلاف آمار منتشره از شرایط بیکاری در کشور مشاهده می‌شود که در عموم شرکت‌ها فرصت‌های شغلی خالی متعددی وجود دارد و مالکان کسب و کار به دنبال استخدام نیروی کار حرفه ای و متخصص هستند و در این راه انواع روش‌ها را آزموده و تلاش فراوانی برای استخدام فرد مورد نظر که از مهارت و تخصص لازم برای تصدی آن شغل برخوردار باشد داشته‌اند.

پس با وجود این تعداد فرصت شغلی خالی چرا کارجویان نمی توانند شغل مورد نظر خود را بیابند و یا چرا بسیاری از افراد تحصیل کرده مشغول به کار در جایگاه‌های شغلی غیر مرتبط با رشته تحصیلی و مهارت خود بوده و یا مشغول به کار در شغل‌های کاذب هستند؟

این سوال‌ها نشان دهنده نقص در فرآیندهای تعریف شده برای کاریابی در کشور است. فرآیندهایی که نتوانسته اند زنجیره ارتباطی کارآمد و موثری میان کارفرما و کارجو ایجاد کنند تا کارجویان در شغل‌های مورد نظر و علاقه خود استخدام شده و کارفرمایان نیز به نیروی کار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

متخصصان منابع انسانی تنها راه عملیاتی برای برون رفت از این مشکل را استفاده از فناوری‌های نوین و روزآمد برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما می‌دانند.

استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی برای ارتباط کارجو و کارفرما

در این راستا اپلیکیشن 3 سوت جابز اخیرا به عنوان یک راهکار کاریابی نوین و موفق رونمایی و معرفی شده است. اپلیکیشن و سایت سه سوت جابز اولین سامانه هوشمند استخدام و ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما است که در نقش یک حلقه واسط هوشمند عمل کرده و با بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم پیچیده تطابق خواسته‌ها، دقیقا کارجو و کارفرمای منطبق با هم را بر اساس توانمندی، مهارت و تخصص‌های کارجو و نیازمندی‌ها و شرایط کارفرما شناسایی و به هم معرفی می‌کند.

این اپلیکیشن کاملا بومی است که بر اساس دانش روز به دست توانای متخصصان ایرانی طراحی، تولید و ارائه شده است. این اپلیکیشن کاریابی برای اولین بار در ایران با استفاده از الگوریتمی پیچیده و منحصر به فرد با انجام تحلیل بر روی مشخصات، تحصیلات، مهارت‌ها و تخصص‌های کارجو و نیازمندی و شرایط مورد نظر کارفرما برای تصدی موقعیت شغلی موجود، دقیقا کارجو و کارفرمای منطبق بر هم مستقیما به یکدیگر معرفی شده و امکان برقراری ارتباط آنلاین بین ایشان را فراهم می‌کند. پس از این مرحله در صورت توافق و تمایل طرفین اطلاعات تماس تبادل شده و کارجو به استخدام در خواهد آمد. با توجه به الگوریتم طراحی شده برای تطبیق نیازهای کارجو و کارفرما صرفا افراد متناسب و برخوردار از شرایط لازم به یکدیگر معرفی شده لذا درصد موفقیت برای استخدام از این طریق بسیار بالا است. این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از مراجعات بی نتیجه و مصاحبه‌های شغلی وقت گیر و بدون حاصل خواهد شد.

استخدام شوید، استخدام کنید

در صورتی که به دنبال کار می‌گردید یا نیازمند ارتقای شغلی هستید و یا به عنوان کارفرما قصد استخدام نیروی کار حرفه ای دارید، برای استفاده از این سامانه می‌توانید به آدرس سایت  www.3sootjobs.com مراجعه کرده و یا اپلیکیشن 3سوت جابز را از کافه بازار  دانلود و نصب کنید. با ایجاد حساب کاربری و ثبت درخواست به آسانی و به سرعت شغل مورد علاقه خود را یافته و یا کارمند مورد نظر را استخدام کنید.

دریافت لینک دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی

همچنین برای دریافت لینک دانلود و ثبت نام بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانید عدد 2 را به سامانه پیامک 1000131415 ارسال کنید.

شایان ذکر است در صورت درج کد معرف 96124 در زمان ثبت نام کلیه خدمات این سامانه برای شما رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز