خبرگزاری کار ایران

امین تاجیک:

ارتقا صنعت mdf و چوب کشور مهم ترین هدف ماست

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۹۲

امین تاجیک گفت: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم شرایط برای واردات بسیاردشوار بود

امین تاجیک، سخنگو و مدیر فروش بخش فینیشینگ و کوتینگ شرکت نوین چوب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: این شرکت به طور رسمی از سال 1383 شروع به کار کرده است و عمده فعالیت ما در زمینه واردات ماشین آلات مرتبط با صنعت mdf  و چوب است.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف ما ارتقا صنعت mdf و چوب کشور و آشنا شدن صنعت گران با انواع تکنولوژی های روز دنیاست.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف ما این است که تولیدکنندگان داخلی که طرح ها و ایده های خوب برای تولید منحصر بفرد و یا مشابه کالای خارجی را دارند با تهیه ماشین آلات به روز،  در این زمینه بهتر فعالیت کنند.

تاجیک در ادامه با بیان  اینکه در حال حاضر 300 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند افزود: مجهز شدن شرکت به کارشناسان فنی و کارشناسان فروش مجرب و اینکه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتری را سرلوحه کار خود قرار دادیم از مزایای  این شرکت  محسوب میشود.

وی تصریح کرد: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم شرایط برای واردات دشوار بود چونکه بسیاری از قطعات وارداتی جز قطعات تحریمی بودند ولی طی چند سال اخیر این روند رو به بهبودی است .

وی در پایان گفت: از مسئولین محترم خواهشمندم تعرفه های گمرکی ، تسهیلات بانکی و سهولت در باز کردن ال سی برای تولیدکننده ها را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز