خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

همایش فضای سایبری و هوشمندسازی مدارس در کاشان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۰۴۵۱۳

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری اولین همایش " فضای سایبری و هوشمندسازی مدارس " با حضور مدیران و معاونان مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا: معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری اولین همایش «فضای سایبری وهوشمند سازی مدارس» با حضور مدیران و معاونان مدارس این شهرستان خبر داد.

«علیرضا فاضل دربندی» درگفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: امروزه که هجوم اطلاعات و ارتباطات به طور گسترده در حال تولید و انتشار است، عموم افراد جامعه به ویژه جامعه فرهنگیان به عنوان قشر مرجع باید با فناوری‌های جدید آموزشی آشنا باشند.

به گفته وی، فرهنگیان به عنوان متولیان آموزش و عموم جامعه به ویژه پدر ان و مادران در جهت تربیت صحیح و رسیدگی به امور فرزندانشان باید از تکنولوژی، فناوری و مقتضیات آن، اطلاع لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و شناخت و معرفی جاذبه‌های دیداری شنیداری و رعایت استانداردهای تدریس به ویژه استفاده از تکنولوژی‌های نوین، این همایش با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کاشان و شرکت‌های مجری برگزار می‌شود.
معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این همایش و برنامه‌های آن، به شرکت‌کنندگان در سمینار گواهی نامه شرکت در همایش ارائه خواهد شد.

به گفته وی، اولین همایش فضای سایبری و هوشمند سازی مدارس، از ساعت نه صبح روز سه شنبه، بیست و ششم شهریور در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز به کار خواهد کرد.

فاضل افزود: برپایی نمایشگاه صنایع و تجهیزات هوشمند سازی همزمان در مکان همایش برای شرکت کنندگان دایر خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز