خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان:

پذیرش ۲۸۶۲ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۱

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از پذیرش دو هزار و ۸۶۲ دانشجوی جدید در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از پذیرش دو هزار و ۸۶۲ دانشجوی جدید در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه خبر داد.

دکتر امیر حسین رسول نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، به قبولی یک هزار و ۶۳۴ دانشجو در مقطع کار‌شناسی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ۸۳۴ نفر از این دانشجویان برای تحصیل در دوره روزانه و ۸۰۰ نفر نیز برای دوره شبانه این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

وی اظهار داشت: ۴۷۴ نفر از این دانشجویان کار‌شناسی، بومی و بقیه غیربومی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد یک هزار و ۱۳۴ دانشجو نیز در مقطع کار‌شناسی ارشد این دانشگاه امسال پذیرفته شده‌اند که ۸۸ نفر از این تعداد استعدادهای درخشان هستند.

دکتر رسول نیا افزود: ۷۹۱ نفر از دانشجویان کار‌شناسی ارشد در دوره روزانه و ۳۴۶ نفر نیز در دوره شبانه این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، به پذیرش ۹۴ دانشجوی جدید دکترا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ۷۳ نفر از این تعداد در دوره روزانه و بقیه در دوره شبانه این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

شایان ذکر است در دانشگاه کاشان هفت هزار و پانصد دانشجو در حدود ۱۶۰ رشته گرایش تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز