خبرگزاری کار ایران

مدیر موسسه فرهنگی مشاوره‌ای بانوان بصیر کاشان:

همایش فرهنگی ورزشی بانوان کاشانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۹

به مناسبت دهه کرامت همایش فرهنگی، تفریحی و ورزشی بانوان این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: مدیر موسسه فرهنگی مشاوره‌ای بانوان بصیر کاشان گفت: به مناسبت دهه کرامت همایش فرهنگی، تفریحی و ورزشی بانوان این شهرستان برگزار شد.

«منیره سادات قاضی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این همایش حدود ۸۰۰ نفر از بانوان با حضور در پارک بانوان این شهرستان در مسابقات والیبال، بازی‌های بومی محلی، طناب کشی، دو و نقاشی روی سفال… شرکت کردند.

وی، سخنرانی، مشاوره، پاسخگویی به مسایل شرعی و احکام و مسابقه فرهنگی دل نوشته به امام زمان(عج)، اهداء جوایز را از جمله برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع) برنامه مولودی خوانی نیز برگزار شد.

قاضی، هدف از برگزاری این همایش فرهنگی، ورزشی را گرامیداشت دهه کرامت و ارتقاء فرهنگ سلامت و شادابی در بین بانوان و تشویق و ترغیب آن‌ها به امر ورزش وتفریحات سالم ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت نیز مراسم جشنی ویژه دختران برگزار شد که یکی از کار‌شناسان مذهبی در این مراسم در موضوع راز معصومیت دخترانه سخنرانی کرد.

سرکار خانم نصیری، با اشاره به جایگاه رفیع فاطمه معصومه(ع) نزد اهل بیت(ع) و طبق احادیثی در مقام ایشان به بررسی دو عنصر مهم از زندگی آن حضرت که نقش اساسی دختران بصیر به چنین جایگاهی دارد پرداخت.

وی، ولایتمداری و توجه خاص به امام زمان خویش را از محورهای اساسی دانست و افزود: حفظ هویت و محجوبیت دخترانه و عفت و حجاب نیز یکی دیگر از عناصر اساسی در تعالی دختران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز