خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموزان کاشانی، در مکتب قرآن مسیر زندگی آگاهانه را آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۴

دانش آموزان این شهرستان در روز شکوفه ها، ورود خود به زندگی ۱۲ ساله کسب آگاهی و تحصیل دانش در مکتب تعالیم انسان ساز قرآن را جشن می‌گیرند.

ایلنا: معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: دانش آموزان این شهرستان در روز شکوفه‌ها، ورود خود به زندگی ۱۲ ساله کسب آگاهی و تحصیل دانش در مکتب تعالیم انسان ساز قرآن را جشن می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عفت پدرام فر» در آیین جشن شکوفه‌ها در مدرسه قرآنی دخترانه علوی افزود: هدف از برگزاری این جشن، آشنا کردن نوآموزان با فضای جدید مدرسه پیش از آغاز رسمی کلاس‌ها است، تا برای ورود به مدرسه آمادگی لازم را به دست آورند.

به گفته وی، ایجاد فضایی جذاب و خاطره انگیز برای این دانش آموزان درآغاز سال تحصیلی، آگاه کردن آنان از قوانین و آشنایی با محیط مدرسه و تشویق و ترغیب آنان برای فراگیری علم و دانش را از جمله اهداف جشن شکوفه‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حضور اولیا در کنار نوآموزان در روز جشن شکوفه‌ها را دلیلی بر ضرورت همراهی و نظارت خانواده‌ها بر رفتار و کردار فرزندانشان خواند تا بتوانند مسیری روشن برای رسیدن به سعادت را آگاهانه انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: امروز اولین روز ی است که بچه‌ها به عنوان دانش آموز به خانه دوم خود قدم می‌گذارند و امیدواریم، روزی به یادماندنی، خاطره انگیز و آرام بخش برای فرشته‌های مهربانی باشد.

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: امروز جشن شکوفه‌ها در ۱۶۰ مدرسه این شهرستان برگزار شد و حدود پنج هزار دانش آموز، اولین روز حضورشان را در کنار اولیا خانه و مدرسه جشن گرفتند.

پدرام افزود: ۲۷ هزار دانش آموز دوره ابتدایی شهرستان کاشان در ۹۶۶ کلاس درس سازماندهی شده‌اند که ۱۳۴ مدرسه دولتی، ۲۰ مدرسه غیر دولتی و ۶ مدرسه مخصوص دانش آموزان استثنایی‌ست.

زنگ جشن شکوفه‌ها، در مدرسه قرآنی دخترانه علوی همزمان با سراسر کشور توسط مدیر آموزش و پرورش کاشان با حضور جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان به صدا درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز