خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) برگزار می‌شود؛

رکابزنی دوچرخه‌سواران کاشانی از مشهد اردهال تا مشهدالرضا(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۹

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از رکابزنی دوچرخه‌سواران کاشانی از مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی از مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و شکست حصر آبادان ۱۰ نفر از دوچرخه سواران کاشانی از مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس را رکاب می‌زنند.

به گفته وی، دوچرخه سواران کاشانی مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری با عنوان «از حرم(سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان) تا حرم(علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس)» را با عشق و ارادت به این دو بزرگوار و عرض تسلیت به فرزند ایشان جوادالائمه(ع) رکاب می‌زنند.

وی افزود: دوچرخه سواران روز پنجشنبه ۴ مهر ماه همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و شکست حصر آبادان از مشهد اردهال رکابزنی خود را آغاز کرده و پس از عبور از شهرهای قم، تهران، فیروزکوه، قائم شهر، ساری، بهشر، بندر گز، گرگان، مینو دشت، گلستان، بجنورد، شیروان، قوچان و چناران همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه(ع) ۱۳ مهر ماه شب شهادت این بزرگوار برای عرض تسلیت وارد شهر مشهد مقدس و به پابوسی علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

رکابزنی «از حرم تا حرم» توسط ۱۰ دوچرخه سوار کاشانی طی ۱۰ روز پس از عبور از شهرهای ذکر شده به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و هئیت دوچرخه سواری شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز