خبرگزاری کار ایران

توسط حوزه امام سجاد سپاه کاشان؛

رزمایش گردان عاشورای پایگاه محور در کاشان برگزار شد

کد خبر : ۱۰۷۰۰۶

در دومین روز از هفته دفاع مقدس توسط حوزه امام سجاد سپاه کاشان رزمایش گردان عاشورای پایگاه محور در این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: در دومین روز از هفته دفاع مقدس توسط حوزه امام سجاد سپاه کاشان رزمایش گردان عاشورای پایگاه محور در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده حوزه چهارم بسیج امام سجاد(ع) درحاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگاران هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و انسجام نیروهای گردان‌های عاشورا بسیجیان عنوان کرد.

محسن طاهری ضمن تاکید بر منویات معظم رهبری مبنی بر آمادگی همیشگی بسیج در تمام عرصه‌ها یکی از اهداف برگزاری رزمایش را آمادگی و تمرین جهت ماموریت‌های احتمالی عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در رزمایش گفت: آموزش مقابله با ناآرامی‌ها، آموزش پدافند مناطق حساس، راهپیمایی شبانه، آموزش ایمنی و تامینی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در این دوره دو روزه بود. وی گفت: برای برگزاری این دوره تقریبا ۱۸ ساعت جلسه همفکری و تدبیر امور رزمایش در مرکز حوزه برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: ما در این دوره دو روزه میزبان صد و چهار نفر از برادران بودیم که این حقیر خاک پای ایشان را طوطیای چشمانم می‌کنم.

طاهری ضمن تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت‌: جناب سرهنگ نائینی از نخستین مقاماتی بودند در ساعات اولیه آغاز رزمایش به گردان ملحق شدند و برای بسیجیان به ایراد سخنانی برادرانه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز