خبرگزاری کار ایران

در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد؛

مراسم وداع با پیکرشهید ناصر شاهمیرزایی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۱

مراسم وداع و شبی با پیکر پاک معلم و فرمانده شهید «ناصر شاهمیرزایی» شب گذشته با حضور امت شهید پرور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندارشهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و خانواده معظم شهداء در محل ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

ایلنا: مراسم وداع و شبی با پیکر پاک معلم و فرمانده شهید «ناصر شاهمیرزایی» شب گذشته با حضور امت شهید پرور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و خانواده معظم شهداء در محل ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در این مراسم معنوی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پیکر مطهر شهید ناصر شاهمیرزایی با انجام تشریفات و احترامات وارد ناحیه شد و با استقبال مردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل تا مکان پیش بینی شده بر روی دستان مردم انتقال یافت.

در ادامه سرهنگ کسایی زادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در دقایق کوتاهی ضمن عرض خیرمقدم گویی به حاضرین در خصوص شهید و شهادت مطالبی بیان نمودند و سپس برادر نادرالاصلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در خصوص مسایل جاری روز و اوضاع منطقه خاورمیانه و خاطراتی از دوران دفاع مقدس مطالبی را بیان نمودند.

سپس مداحان اهل بیت برادران حاج حمیدرضا شاهمیرزایی، جابر مردان و برادر مصطفی زاهدی به ارائه برنامه عزاداری و سوگواری پرداختند.

پیکر شهید ناصر شاهمیرزایی کع بعد از ۲۸ سال از تاریخ شهادتش به زادگاهش آران وبیدگل انتقال داده شده، روز جمعه پنجم مهرماه سال جاری پس از تشییع در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر نوش آباد از میدان سپاه شهر آران و بیدگل به سمت گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) بیدگل تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

معلم شهید ناصر شاهمیرزایی در بیستم شهریور سال ۱۳۶۴ در عملیات قادر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز