خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

ادامه دفاع مقدس، تلاش برای توسعه علمی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۳

تلاش و جهاد برای توسعه علمی کشور است که نمونه آن افزایش ۱۳ درصدی رشد آموزشی دانش آموزان این شهرستان است که با تلاش فرهنگیان و دانش آموزان به دست آمده است.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تلاش و جهاد برای توسعه علمی کشور است که نمونه آن افزایش ۱۳ درصدی رشد آموزشی دانش آموزان این شهرستان است که با تلاش فرهنگیان و دانش آموزان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگارایلنا درکاشان " حسین حنطه " در همایش فرهنگیان بسیجی کاشان با اعلام این مطلب افزود: صدام، مهره ای نبود که جرات تجاوز به ایران را داشته باشد بلکه با چراغ سبز انگلیس و امریکا و حمایت همه جانبه آنها، جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: استراتژی امام خمینی، مبارزه، تا رسیدن به قله های رفیع علمی و عملی به عنوان اهداف انقلاب اسلامی بود و با ادامه راه شهیدان می توانیم به این هدف برسیم و برگزاری مناسبت هایی مثل هفته دفاع مقدس، برای آن است که این اهداف را فراموش نکنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، پدیده ای که با حرکت امام خمینی در قرن بیستم اتفاق افتاد، یک ایده جدید در جهان بود که با هیچ انقلابی قابل مقایسه نبوده و نیست ولی هنوز عظمت این انقلاب نامکشوف مانده است.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی و جنبش های سال های اخیر گفت: در کشور مصر به فاصله یک سال، تمام سران اخوان المسلیمن دستگیر شده و به دادگاه کشیده می شوند و دیکتاتور، آزاد می شود زیرا، متکی به رهبری نبود و ارتش آن، یک ارتش وابسته است.

وی عنصر ولایت و رهبری را عامل پیروزی و انقلاب اسلامی و حفظ آن خواند و افزود: چنین تصوری برای انقلاب ایران، تصوری واهی و باطل بود زیرا یک انقلاب مردمی به رهبری ولی فقیه و یک مجتهد عادل بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: انقلاب اسلامی شروع شده است و تمام شدنی نیست و نباید تصور کرد که هدف انقلاب در رفاه و معیشت خلاصه شده است، بیش از ۲۲۰ هزار نفر از فرزندان این کشور شهید شدند اما عزت و سربلندی ارمغان این مجاهدت بود.

وی تاکید کرد: اگر عنصر ولایت در ایران نبود، آمریکا به اهداف خود در ایران رسیده بود و امروز هم از موضع خود عقب نشینی نکرده و نرمش قهرمانانه یک کلید واژه اساسی در تبیین استراتژی جمهوری اسلامی است و به معنای تسلیم نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا که داعیه دفاع از حقوق ملتها و حقوق بشر دارد، در ژاپن از بمب اتم استفاده کرد و در ویتنام و حلبچه با بمب شیمیایی همین مردم بی پناه را کشت.

حنطه ای تصریح کرد: اشتباه است اگر ما گمان کنیم که با سازش و ارتباط با آمریکا، مشکلات اقتصادی حل می شود، برای رهایی از تحریم باید پیشرفت کنیم.

در هشت سال دفاع مقدس ۳۶نفر از فرهنگیان و ۳۰۱ نفر از دانش آموزان شهرستان کاشان به خیل شهدا پیوستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز