خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل:

عملیات ثامن الائمه نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۸

دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاطع حساس تاریخ کشورکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ قصد از بین بردن نهال انقلاب را داشتند با دفاع جانانه ملت مسلمان ایران روبرو شدند.

ایلنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاطع حساس تاریخ کشورکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ قصد از بین بردن نهال انقلاب را داشتند با دفاع جانانه ملت مسلمان ایران روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل سرهنگ کسایی زادگان طی سخنانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه این شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس: عملیات ثامن الائمه را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاطع حساس تاریخ کشورکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ قصد از بین بردن نهال انقلاب را داشتند با دفاع جانانه ملت مسلمان ایران روبرو شدند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنین ۵ مهر ماه روز شکست حصر آبادان، یاد و خاطره شهدای سالهای دفاع مقدس خصوصاً فرمانده و معلم شهید غلامرضا(ناصر) شاهمیرزایی را گرامی داشت و غافل شدن از خانواده شهداء را دور شدن از رحمت الهی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس پرداخت و گفت: ۸ سال دفاع مقدس مقطعی است برای باور کردن خود، قدرت ایمان، قدرت اسلام و قدرت کفر چون در جنگ ۸ساله تمام اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده بود.

وی علت حمله به ایران را تفاوت بین ایدئولوژیک غرب در برابر اسلام که دیگر در ایران ایدولوژیک غرب جایگاهی در ایران نداشت. بیان نمود وگفت برداشت ۷۰٪ انرژی دنیا از خاورمیانه که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع قدرت‌های استکباری از بین رفته بود و ار دست دادن رژیم پهلوی بعنوان ژاندارم آمریکا در منطقه که دیگر وجود نداشت را از دیگر دلایل جمله به ایران بود.

سرهنگ کسایی زادگان همچنین به مقاله روزنامه نیویورک تایمز در در آن زمان اشاره نمود و گفت: آمریکا سه راه در تجدید نظر در سیاست ایران را اینگونه بیان نمود: منطقه خلیج فارس مین گذاری شود، پیاده کردن نیروو بر پا کردن جنگ در مرزهای ایران.

وی با اشاره به خوی استکباری آمریکا عنوان کرد: آمریکا یک بار نیرو در طبس پیاده می‌کند تا ایران را تصرف کند، در اقدامی دیگر هواپیمای مسافربری ایران را در آبهای خلیج فارس می‌زند و افراد بیگناه را می‌کشد و…‌‌ همان خوی استکباری هم اکنون هم در دولتمردان آمریکا وجود دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود اعلام کرد آمریکا قصد براندازی حکومت ایران را ندارد ولی ایران باید سیاست خود را تغییر دهد. گفت: آمریکا تمام توان خود را در طول ۳۰ سال گذشته به کار گرفت تا انقلاب اسلامی را براندازد که به خواست خدا موفق نشد. و امریکا توان براندازی حکومت ایران را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به روز ۵ مهر ماه و عملیات غرور آفرین ثامن الائمه اشاره نمود و گفت: این عملیات نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و اولین عملیات بعد از فرار بنی صدر که ۲۵۰۰ کشته و زخمی از عراق گرفته شد و ۱۰۰تانک جنگی عراق منهدم و ۱۵۰ تانک جنگی به غنیمت گرفته شد که زرهی لشکر امام حسین(ع) از همین تانک‌های غنیمتی تجهیز گردید و در عملیات طریق القدس استفاده شد بود.

وی تصریح نمود: دراین عملیان. ۳ فروند هواپیما جنگی عراق منهدم و توپخانه عراق بعنوان غنیمت در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز