خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی قلب؛

ویژه برنامه‌های روز جهانی قلب سالم در مدارس کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۱۲

کارشناس امور جوانان و بانوان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای برنامه‌های ویژه به مناسبت روز جهانی قلب سالم در مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس امور جوانان و بانوان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای برنامه‌های ویژه به مناسبت روز جهانی قلب سالم در مدارس این شهرستان خبر داد.

«اکرم سادات سیحون» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: داشتن زندگی و جامعه سالم، به عنوان هدف اصلی نظام‌های آموزشی، در محتوای درسی و برنامه‌های مکمل آموزشی مورد توجه است و برگزاری چنین برنامه‌هایی، در راستای تامین این هدف است.

وی افزود: برنامه‌های روز جهانی قلب در هفتم مهر مصادف با ۲۹ سپتامبر، با شعار «همواره در جاده قلب حرکت کنید» به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلبی - عروقی و افزایش دانش و بینش فرهنگیان و دانش آموزان و در سطح کلان، انتقال آن به خانواده‌ها و کل جامعه برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، در این هفته فعالیت‌هایی مانند سخنرانی و گفتگو با کار‌شناسان در مراسم صبحگاه مدارس، غربالگری فشار خون، همایش‌های پیاده روی دانش آموزان به منظور اطلاع رسانی و آموزش، با رویکرد به تمام دوران زندگی و تاکید بر زنان و کودکان برنامه ریزی شده است.

سیحون گفت: با اجرای برنامه‌های روز جهانی قلب، در مدارس، دانش آموزان، نه تنها روش‌های حفظ آرامش در شرایط استرس‌ را یاد می‌گیرند، بلکه باعثمی‌شود، شهروندانی آگاه با زندگی سالم‌ و شاد در جامعه آینده داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز