خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان نوش آباد به «پاسداشت مهربانی» می‌نشینند

کد خبر : ۱۰۹۴۰۰

به منظور تجلیل از فرهنگیان بازنشسته نوش آباد، همزمان با روز جهانی معلم همزمان در سیزدهم مهرماه توسط دانش آموزان این شهر برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر اولین همایش «پاسداشت مهربانی» گفت: این همایش به منظور تجلیل از فرهنگیان بازنشسته نوش آباد، همزمان با روز جهانی معلم همزمان در سیزدهم مهرماه توسط دانش آموزان این شهر برگزار می‌شود.

«علی مکاریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب افزود: بر اساس تعالیم آسمانی، تقدیر و تشکر، به هر شکل و به هر میزان، حق و وظیفه همه شهروندان است که هرکس به نسبت خود باید انجام دهد و امیدواریم این گونه مراسم، باعثتحول در جامعه به ویژه برای نسل جوان باشد.

به گفته وی، فرهنگ قدردانی از همنوعان باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه ظهور و بروز پیدا کند، چرا که تقدیر از شهروندان و همنوعان به نوعی سپاس از خداوند متعال است که مورد تاکید و سفارش قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در این همایش، از تلاش و خدمات سی ساله «سید حسن کریمی»، «دخیل عباس نعمت الهی» و «علی عباسی» از مدیران باسابقه مدارس نوش آباد تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، تجلیل از دانش آموزانی که در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند، از دیگر برنامه‌های نخستین همایش پاسداشت مهربانی در نوش آباد خواهد بود.

مکاریان افزود: اگر فرهنگ تقدیر و تکریم، آنگونه که در تعالیم دینی و ملی به ما سفارش شده در جامعه فراگیر شود، جامعه رنگ دیگری به خود می‌گیرد هرچند که در شرایط امروز، روبه فراموشی نهاده است و آنچه اتفاق می‌افتد در بسیاری از موارد تملق و ظاهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز