خبرگزاری کار ایران

در آستانه مراسم قالی شویان اردهال؛

تیم دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی کاشان از حرم وارد حرم می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۲

در آستانه مراسم سنتی مذهبی قالی شویان فین کاشان در مشهد اردهال تیم دوچرخه سواران این سازمان با عنوان از " حرم سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان تا حرم علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس " با عشق و اردات به این دو بزرگوار رکاب می زنند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: در آستانه مراسم سنتی مذهبی قالی شویان فین کاشان در مشهد اردهال تیم دوچرخه سواران این سازمان با عنوان از «حرم سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان تا حرم علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس» با عشق و اردات به این دو بزرگوار رکاب می‌زنند.

«مهدی نادعلی» درگفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله مراسم سنتی مذهبی قالی شویان فین کاشان در مشهد اردهال برگزار می‌شود، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز تیم دوچرخه سواری این سازمان را در راستای ترویج سنت و فرهنگ تاریخی این مراسم و به یاد دلاورمردی بزرگواران و امامزادگان واجب التعظیم پرورش می‌دهد.

وی، اعزام تیم دوچرخه سواری سازمان، توسعه فضاهای شهری، ترویج فرهنگ و آئین‌های سنتی مذهبی این شهرستان و آگاه سازی و اطلاع رسانی صحیح با نصب تابلو‌ها و تبلیغات محیطی را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در این ایام سوگواری و عزاداری سلطان علی بن امام محد باقر(ع) عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز