خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان در تشریح برنامه های هفته ناجا:

حضور مردم در برقراری نظم و امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۸

با توجه به اینکه پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم وامنیت در جامعه نیست، لذا با حضور مردم به عنوان بازوی نیروی انتظامی می‌توانیم احساس امنیت و نظم اجتماعی را درجامعه نهادینه کنیم.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم و امنیت در جامعه نیست، لذا با حضور مردم به عنوان بازوی نیروی انتظامی می‌توانیم احساس امنیت و نظم اجتماعی را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سرهنگ منوچهر صفایی» ظهر پنج شنبه یازدهم مهرماه سال جاری در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان برگزارشده بود در گفتگو با اصحاب رسانه خبرنگاران شهرستان ویژه کاشان، با اعلام این مطلب، حضور فعال و موثر خبرنگاران در عرصه خبررسانی شفاف را مورد ستایش دانست و گفت: امیدواریم اصحاب رسانه روزبروز با تلاش بیشتر در عرصه اطلاع رسانی برنشاط جامعه بیفزایند و با استعانت از خداوند متعال بتوانیم گامهای موثری در شکوفایی جامعه برداریم.

وی با بیان اینکه از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه سال جاری هفته نیروی انتظامی تحت عنوان اقتدار پلیس درسایه مردم داری، قانون مداری و روز مداری نام گذاری شده است گفت: با توجه به اینکه پلیس به تنهایی قادر به برقراری نظم و امنیت در جامعه نیست، لذا با حضور مردم به عنوان بازوی نیروی انتظامی می‌توانیم احساس امنیت و نظم اجتماعی را در جامعه نهادینه کنیم.

صفایی با بیان اینکه پلیس مقتدر جهت نظم باید با زیرکی، پیچیده وچابک، اخلاق مدار و از سرمایه‌های اجتماعی استفاده کند. گفت: بر این اساس نظم و امنیت اجتماعی را می‌توان با تلاش بیشتر در جامعه افزایش داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، بهره برداری از خیابان شهدای ناجا، سخنرانی روسای کوپ و کار‌شناسان انتظامی درمساجد، نشست با ائمه جماعات و معتمدین محلی، اجرای صبحگاه مشترک و تقدیراز کارکنان ساعی، اهداء خون به نیازمندان، مانور موتورسیکلت سوران قانونمند، همایش همیاران پلیس، برگزاری همایش پلیس امنیت و اصناف، بازدید دانش آموزان از کوپ، حضور و ایراد سخنرانی مسئولین انتظامی در سطح مدارس و قرائت پیام مهر، بازدید دانش آموزان از پلیس راهور، دیدارکودکان با مسئولین انتظامی، همایش نگهبانان محله، پخش فیلم پیشگیری از اعتیاد، همایش فرهنگ یاران پلیس، تجلیل از رانندگان نمونه، سخنرانی در مسجد شهید صفاری، اجرای ورزش صبحگاهی، جشنواره سرودهای کودکانه، برگزاری مسابقات دوچرحه سواری، غبارروبی گلزار شهدای اجرای طرح عملیاتی ترافیکی مراسم سنتی مذهبی مشهداردهال در جمعه نشلجی‌ها و شرکت فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان در مراسم عبادی سیاسی جمعه را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان کاشان عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه مردم داری یکی از شعارهای ناجا است لذا پلیس سعی می‌کند با مردم ارتباط برقرار کند تا بتواند ماموریت‌هایش را در چارچوب قانون و وظایف محوله به خوبی انجام دهد.

شایان ذکراست در پایان این نشست خبری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آورد و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز