خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست سمن‌های زیست محیطی شهر قمصر صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل محترم حفاظت محیط‌زیست استان از طرح درختکاری فاضلاب کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۷

در حاشیه نشست سمن‌های زیست محیطی مهندس کلانتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به اتفاق شرکت کنندگان از محل تصفیه خانه فاضلاب شهری کاشان بازدید نمودند.

ایلنا: در حاشیه نشست سمنهای زیست محیطی مهندس کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به اتفاق شرکت کنندگان از محل تصفیه خانه فاضلاب شهری کاشان بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این نشست به همت جمعیت کویر سبز با همکاری ادارات آبفا - منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست ۲۳ هکتار از عرصه مذکور با استفاده از پسابهای تصفیه خانه و به روش آبیاری قطره‌ای در روز درختکاری ۹۱ با درختان غیر مثمر(اکالیپتوس – زیتون تلخ – سنجد - آکاسیا - یاس طاووسی) انجام گرفت که به خوبی با شرایط موجود ساز و کار و رشد بسیار سریع و مطلوبی داشته‌اند که با مهار باد باعثعدم انتشار آلایدگی هوا می‌شود در پایان جناب مهندس کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این عملکرد زیست محیطی وظایف محیط زیست و آبفا را هم راستا قلمداد نمودند که با همکاری هم می‌توانند به اهداف مشترک دست یابند.

شایان ذکر است تصفیه خانه فاضلاب کاشان در ۴ مدول طراحی شده است که مدول اول آن با ظرفیت تصفیه دبی ۲۶۰ لیتر به بهره برداری رسیده است.

در نشست سمن‌های زیست محیطی مهندس کلانتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان که به همت جمعیت کویر سبز و به دعوت اداره حفاظت محیط زیست کاشان با حضور مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان در سالن شهرداری قمصر انجام گرفت سمن‌های زیست محیطی نظرات و مشکلات و چالش‌های زیست محیطی استان را مد نظر، نقد و بررسی قرار دادند و در آ خر توسط مقامات اجرایی محیط زیست استان و شهرستان مورد بررسی و پاسخ داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز