خبرگزاری کار ایران

فاطمه هاشمی رفسنجانی در مراسم بازگشایی دفتر حزب اعتدال و توسعه کاشان:

مردم با رای به روحانی نشان دادند که به‌دنبال اعتدال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۶

امروز زمینه‌ای در سیاست‌گذاری‌های کشور ایجاد شده که همه به دنبال تغییر عاقلانه و اعتدال هستند، لذا امیدواریم همه کمک کنند تا این عقلانیت هرچه زودتر شکل بگیرد و به مرحله اجرا در بیاید.

ایلنا: فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: امروز زمینه‌ای در سیاست‌گذاری‌های کشور ایجاد شده که همه به دنبال تغییر عاقلانه و اعتدال هستند، لذا امیدواریم همه کمک کنند تا این عقلانیت هرچه زود‌تر شکل بگیرد و به مرحله اجرا در بیاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ظهر جمعه دوازدهم مهرماه در مراسم بازگشایی دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرستان کاشان در جمع فعالان این حزب به شخصیت بسیار ارزشمند زنده یاد آیت الله حاج سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: هرکس که آشنایی به شهر کاشان دارد وقتی نام کاشان به میان می‌آید، اولین چهره و چیزی که در ذهنش خطور پیدا می‌کند، شخصیت ارزشمند زنده یاد آیت‌الله حاج سید مهدی یثربی است که همیشه قبل و بعداز انقلاب همراه با مردم و در جهت نیازهای مردم قدم بر می‌داشتند.

فاطمه هاشمی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه شهرستان کاشان حضور دارد، افزود: خوشبختانه حزب اعتدال و توسعه بعد از چندین سال تلاش توانست هماهنگی گسترده‌ای را در سراسر کشور انجام دهد و ایده‌های خود را به گوش مردم برساند.

هاشمی با اشاره به اینکه انتخاب دکتر حسن روحانی با رای مردم به عنوان رئیس جمهور پیام زیادی را دربرداشت، گفت: مردم با رای خودشان نشان دادند که دنبال تحول و تغییر جدی در روشهای اداره کشور و حاکمیت اعتدال هستند.

وی؛ بحثاعتدال و توسعه را درخواست عموم مردم کشور دانست و گفت: امروز مردم کشورمان نماینده‌ای را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند که از سالیان گذشته در کشور موضع اعتدالی را داشتند.

عضو مرکزی حزب اعتدال و توسعه افزود: زمانی که مردم احساس کردند به آن چیزی که رای دادند حاصل شد و به صحبت‌های دکتر روحانی و اطرافیانش در برنامه‌های انتخاباتیش امید پیدا کردند امید را در وجودشان زنده کردند.

وی با بیان اینکه با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور ما خوشحالی و امید را درچهره مردم دیدیم، گفت: اگر بهترین زندگی را مردم داشته باشند اما آسایش نداشته باشند برایشان لذت بخش نیست.

فاطمه هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی‌های انتخابات ریاست جمهوری بیش از بداخلاقی‌ها بود، گفت: امروز زمینه‌ای در سیاست گذاری‌های کشور ایجاد شده که همه به دنبال تغییر عاقلانه و اعتدال هستند، لذا امیدواریم همه کمک کنند تا این عقلانیت و اعتدال هرچه زود‌تر شکل بگیرد و به مرحله اجرا در بیاید.

وی احزاب را مهم‌ترین اتاق فکر کشور دانست و گفت: باید حزب اعتدال و توسعه ضمن اینکه اتاق فکر برای رئیس جمهور و کابینه‌اش باشد، احزابی هم که تشکیل می‌شوند اهداف و آیین نامه‌هایی را برای برنامه ریزی کشور ترسیم کنند.

فاطمه هاشمی خطاب به اعضای حرب اعتدال و توسعه کاشان گفت: شما اعضای حزب اعتدال و توسعه در کاشان به عنوان یکی از واحدهای این حزب در کشور هستید که مرتبا باید ارتباط خودتان را با دفتر مرکزی و برنامه رئیس جمهور هماهنگ کنید تا اشکالاتی که وجود دارد با برنامه ریزی برطرف شود.

وی با بیان اینکه احراب باید جنبه اصلاح در جامعه را زمینه کاری خود قرار دهند، گفت: اگر در چند ماه آینده اتفاق خاصی در زندگی روزمره مردم نیافتد مردم ناامید خواهد شد، بنابراین بازوی اصلی و توانمند دولت آقای روحانی حزب اعتدال و توسعه است که باید مطالبات مردم را به گوش دولتمردان برساند.

هاشمی با بیان اینکه شما به عنوان اعضای حزب اعتدال و توسعه در دل مردم هستید و ارتباط تنگاتنگ با مردم دارید، گفت: هرکس که ارتقاء در مدیریتش بیشتر شود، خواه ناخواه ارتباطش با مردم کمتر خواهد بود.

وی تصریح نمود: هرچند اخبار و گزارشات را مطالعه می‌کنیم، ولی شما به عنوان اعضای حزب اتفاقات و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را لجظه به لجظه رصد کنید تا با انتقال آن مسئولین بتوانند رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه برنامه تشکیلات شما در شهر کاشان و شهرهای اطراف باید در زمینه برنامه راهبردی رئیس جمهور قدم‌های مثبتی را بردارد، گفت: شعار حزب اعتدال و توسعه می‌خواهم خوب زندگی کنم و شعاری بود که از دل مردم بر خواسته بود.

وی در خاتمه به استمرار شعاری که همیشه از بدو تاسیس حزب اعتدال و تا آینده در جهت رضایتمندی مردم خواهد بود، تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز