خبرگزاری کار ایران

تا دقایقی دیگر:

دوچرخه‌سواران کاشانی «حرم تا حرم» وارد حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۵

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از ورود دوچرخه سواران کاشانی با عنوان «حرم تا حرم» از «مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس» به آستان قدس رضوی خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از ورود دوچرخه سواران کاشانی با عنوان «حرم تا حرم» از «مشهد اردهال کاشان تا مشهد مقدس» به آستان قدس رضوی خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با شب شهادت جوادالائمه(ع) ۱۰ دوچرخه سوار کاشانی به سرپرستی سجاد مظفری تبار تا دقایقی دیگر وارد باب الجواد(ع) آستان قدس رضوی می‌شوند.

وی گفت: استقبال شهروندان مشهدی و زائرین علی ابن موسی الرضا(ع) از تیم دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری به قدری جذاب و شگفت انگیز است که چشمان اشکبار زوار استقبال این تیم را دوچندان کرده است.

وی، اهداء دسته گل از طرف آستان قدس رضوی و مدیحه سرایی را از برنامه‌های ویژه استقبال این تیم در ورودی حرم ثامن الائمه(ع) و ضامن آهو عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: پخش گزارش و مصاحبه با اعضاء تیم دوچرخه سواران کاشانی به صورت زنده از دیگر برنامه‌های جانبی است.

نادعلی در ادامه تصریح کرد: دوچرخه سواران کاشانی بعد از ۱۰ روز مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری از «حرم(سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان) تا حرم(علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس)» را با عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رکاب زدند.

گفتنی است: تیم دوچرخه سواری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از مشهد اردهال طی ۱۰ روز عبور از شهرهای قم، تهران، فیروزکوه، قائم شهر، ساری، بهشر، بندر گز، گرگان، مینو دشت، گلستان، بجنورد، شیروان، قوچان و چناران شب شهادت جوادالائمه(ع) ۱۳ مهر ماه تا دقایقی دیگر وارد مشهد مقدس، علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند.

رکابزنی «حرم تا حرم» توسط ۱۰ دوچرخه سوار کاشانی به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و هئیت دوچرخه سواری کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز