خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته ناجا و هفته جهانی کودک؛

جشنواره سرودهای کودکانه حجاب و عفاف در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۳

جشنواره سرودهای کودکان عفاف و حجاب ویژه مهد کودک های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان به همت اداره بهزیستی و همکاری نیروی انتظامی این شهرستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان برگزار شد.

ایلنا: جشنواره سرودهای کودکان عفاف و حجاب ویژه مهدکودک‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان به همت اداره بهزیستی و با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن تبریک هفته جهانی کودک و ناجا، همزمانی هفته کودک و نوجوان با هفته ناجا را مثبت ارزیابی کرد و خطاب به کودکان گفت: شما آینده‌سازان، دکتر‌ها، مهندسین و پدر و مادرهای آینده هستید و آینده از آن شماست.

«دکتر امین عسگری» فرهنگ‌سازی در جهت نسل آینده را بسیار مهم دانست و گفت: مربیان مهد کودک‌ها دلسوزی که نسبت به آموزش‌های مختلفی که به کودکان دارند می‌خواهند زمینه رشد و ترقی کودکان عزیز را برای آینده فراهم نمایند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶ مهد کودک با داشتن مجوز‌ها و استانداردهای لازم اعم از رعایت مقررات سازمان نظام مهندسی، رعایت بهداشت، ضوابط و غیره تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان کاشان فعالیت می‌نماید، گفت: مربیانی که در این مهد کودک‌ها مشغول آموزش یه خردسالان هستند تاییدیه جسمی و فکری و شرایط لازم را دارند.

امین عسگری وجود کیفیت، ضوابط و رعایت مقررات در مهد کود‌ها را در آموزش، تعلیم و تربیت کودکان مهم ارزیابی کرد و گفت: وجود بسیار زیاد مهدکودک بدون کیفیت آموزشی، یکسان و شرایط استاندارد در ساخت و ساز‌ها و عدم رعایت ضوابط و مقررات کار آیی لازم را در آموزش نخواهد داشت.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مهد کودک‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان در مناسبت‌های مختلف نیز آموزش و برنامه‌هایی را متناسب با آن روز‌ها برای کودکان برگزار می‌کند، گفت: مهد کودک‌های تحت پوشش این اداره در بازگشایی مدارس، روز تسخیر لانه جاسوسی، شب یلدا، اعیاد مذهبی، نوروز و غیره مراسم‌های خوبی را برای کودکان برگزار می‌کند.

وی آموزش مهارت‌های زندگی، غربال‌گیری شنوایی، بینایی سنجی را از دیگر اقدامات اداره بهزیستی شهرستان کاشان در سطح مهد کودک‌های تحت پوشش این اداره عنوان کرد و گفت: سال گذشته برای اینکه آموزش در مهد کودک‌های بهزیستی یکسان شود سه بار کتاب این عزیزان تعویض شد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان تعلیم و تربیت با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهر(س) و حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع) براساس نظر روان‌شناسان را در پرورش فکری و اخلاقیات کودکان بسیار مهم و کار ساز دانست و گفت: باید به موقع تعلیم و تربیت را با آموزش اخلاقیات و معنویت به فرزندان که آینده سازان مملکت عزیز اسلامی هستند بدهیم.

عسگری با تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به خاطر همکاری در برگزاری این جشنواره، سروده‌های حجاب و عفاف با همکاری نیروی انتظامی شهرستان کاشان را نشان از اهمیت دادن به فرهنگ‌سازی و تربیت نسل جوان دانست.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم که با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی، مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و کار‌شناسان نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کاشان برگزار شد، در شعرخوانی با موضوع حجاب و عفاف که توسط تعدادی از کودکان مهد کودک‌های قرائت شد توسط کمیته داوران با دادن امتیاز به نفرات بر‌تر هدایایی تقدیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز