خبرگزاری کار ایران

در کانون دانش آموزی جوانه های کاشان؛

همایش دانش‌آموزی هپاتیت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۱۱

رییس پژوهش سرای غیاثالدین جمشید کاشانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری همایش دانش آموزی هپاتیت در کانون دانش آموزی جوانه های این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری همایش دانش آموزی هپاتیت در کانون دانش آموزی جوانه‌های این شهرستان خبر داد.

«حسن عصار فینی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: این آیین، اولین نشست از سلسله همایش‌های این پژوهش‌سراست که در طول سال تحصیلی با مشارکت دانش آموزان با هدف ترویج و عمومی ساختن تحقیق و پژوهش در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این همایش، دانش آموزان سال دوم متوسطه عضو پژوهش سرای دانش آموزی غیاثالدین جمشید کاشانی، نتیجه مطالعات و تحقیقات فصل تابستان خود را با موضوع شناخت و پیشگیری از بیماری هپاتیت، در قالب پاور پوینت ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: در این همایش، طرح و مقاله دانش آموز «دانیال داوری» از مجتمع آموزشی علامه دهخدا، به عنوان اثر بر‌تر، معرفی و در نشست علمی مورد بررسی و تقدیر قرار خواهد گرفت.

عصار تصریح کرد: تحقیق و پژوهش، به عنوان عنصر مکمل فعالیت‌های آموزشی باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد که ایجاد پژوهش سراهای دانش آموزی و برنامه‌های آن، در راستای تحقق این هدف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز