خبرگزاری کار ایران

با هدف آشنائی با آخرین تکنولوژی شرکت‌های فعال تولیدی مرتبط با عمران شهری و روستایی؛

نمایشگاه خدمات شهری در دانشگاه کاشان گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۱

نمایشگاه خدمات شهری و روستایی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در این دانشگاه گشایش یافت.

ایلنا: نمایشگاه خدمات شهری و روستایی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان و اعضای شورای اسلامی شهرکاشان در این دانشگاه گشایش یافت.

دبیر همایش مدیریت شهری و روستایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات و تولیدات مربوط به عمران شهری و روستایی شامل تولیدات روشنایی نور‌پردازی، سیستم‌های تهویه هوا، درب‌های کنترلی، کرکره‌های برقی، کف فرش، بلوک، جدول، کاشی، آجر و قطعات بتنی از شرکت‌های شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، و گلپایگان در ۱۷ غرفه ارائه شده است.

محمد عصاری افزود: ارائه انواع آب نما، سیستم‌های روشنایی و نور‌پردازی، سامانه هوشمند تاکسیرانی، علائم راهنمایی و رانندگی، فن کویل، شوفاژ دیواری، رادیاتور، دوربین‌های مدار بسته و شیشه سکوریت از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه در حاشیه برگزاری نخستین همایش چشم انداز‌ها و چالش‌های مدیریت شهری و روستایی در این دانشگاه، با هدف آشنائی با آخرین تکنولوژی شرکت‌های فعال تولیدی مرتبط با عمران شهری و روستایی، توسعه مدیریت شهری و روستایی، تغییر رویکرد مدیریت شهری به سوی خلاقیت، نوآوری و گسترش بستر الکترونیک در خدمت رسانی شهروندی و لزوم آشنایی مدیران شهری جهت استفاده از آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز ارائه شده است.

این نمایشگاه که با همکاری دانشگاه کاشان و سیما شهر ارائه شده تا ۲۳ مهر ماه جاری در دانشگاه کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

گفتنی است نخستین همایش چشم انداز‌ها و چالش‌های مدیریت شهری روز سه شنبه ۲۳ مهرماه جاری با حضور شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهر‌ها و روستاهای شمال استان اصفهان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز