خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان؛

همایش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۶

با حضور مدیرکل و معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و روسای آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کاشان به منظور بررسی مشکلات و تبادل نظر در جهت بهبود کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد در کاشان برگزار شد.

ایلنا: با حضور مدیرکل و معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و روسای آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کاشان به منظور بررسی مشکلات و تبادل نظر در جهت بهبود کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد درکاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در این مراسم ضمن مثبت ارزیابی نمودن این گردهمایی، شرکت افراد بیمه بیکاری طبق قانون در دوره‌های فنی و حرفه‌ای را ضروری دانست و گفت: بیمه بیکاری‌هایی که برای شرکت در دورهای آموزشی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فرستاده می‌شوند نباید برگردانده شوند.

وی از سیر صعودی بیمه بیکاری خواهران به این اداره خبرداد و گفت: انتظار داریم که این افراد در رشته‌های برق خانگی، صنعتی، یخچال سازی و دیگر رشته‌های آموزشی به منظور اشتغالزایی در مراکر فنی و حرفه‌ای آموزش داده شوند.

«محمد باغبانی» با بیان اینکه شهرستان ۴۰۰ هزار نفری کاشان بیش از ۸ هزار مهاجر را درخود جای داده است. گفت: درحال حاضر این شهرستان ۱۳۰۰ نفر بیمه بیکاری دارد که باید در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

علوانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز را در بخش‌های آموزشی بیان نمود.

طلوعی نایب رئیس انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد شهرستان کاشان با تشکر و قدردانی ازحضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان دراین گردهمایی، ضمن بیان مسائل و مشکلات این صنف و ارائه راهکارهای لازم، خواستار پیگیری رفع مشکلات آموزشگاههای آزاد شهرستان کاشان شد.

شایان ذکراست همایش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان کاشان به همت آموزشگاه‌های آزاد و همکاری مرکز آمورش و فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان با حضور مدیرکل و معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، روسای مراکز فنی وحرفه‌ای شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، ناجی آباد، رئیس اداره تعاوه، کار و رفاه اجتماعی و روسای آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کاشان به منظور بررسی مشکلات و تبادل نظر در جهت بهبود کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد در سالن اسبق اجتماعات اداره تعاون کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز