خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری ششمین همایش شعر:

ارسال ۶۰ مقاله به همایش شعر نجوای پاییز آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۹۳

دبیر برگزاری ششمین همایش شعر " نجوای پاییز " گفت: تاکنون حدود ۶۰ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

ایلنا: دبیر برگزاری ششمین همایش شعر «نجوای پاییز» گفت: تاکنون حدود ۶۰ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

«اعظم بیدگلی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب گفت: این همایش در دو بخش ویژه غدیر و بخش آزاد در سطح منطقه‌ای به صورت شعر برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری ششمین همایش شعر «نجوای پاییز» با اشاره به اینکه این همایش ویژه دانشگاهیان دانشگاههای آران و بیدگل و کاشان برگزار می‌شود اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در تمامی قالب‌های شعری و داستان کوتاه در دو بخش آزاد و غدیر ارسال نمایند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ ماه جاری ذکر کرد و اظهار داشت: در پایان همایش به برگزیدگان آثار جوایزی اهدا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را اعتلای سطح فرهنگ و ادب، ایجاد انگیزه در بین شاعران و فراهم آوردن فرصتی مناسب برای هم اندیشی و تعامل شاعران با یکدیگر ذکر کرد و افزود: در پایان این همایش به آثار بر‌تر جوایزی اهدا خواهد شد.

این همایش با همکاری گروه فرهنگی هنری گفتمان دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل با حضور اساتید برجسته کشوری همراه با اجرای تئا‌تر غدیر در روز ششم آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن شهید عربیان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز