خبرگزاری کار ایران

مدرس فدراسیون شنا و نجات غریق جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

حضور شناگران کاشان در دومین دوره کلاس مربیگری درجه سه شنا

کد خبر : ۱۱۲۸۹۹

دومین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ شنا توسط هیأت شنا و با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در استخر مروارید کاشان آغاز شد.

ایلنا: دومین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ شنا توسط هیأت شنا و با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در استخر مروارید کاشان آغاز شد.

مدرس فدراسیون شنا و نجات غریق جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری دومین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ شنا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: در این دوره ۲۵ نفر از شناگران و علاقمندان به مربیگری در رشته شنا شرکت دارند.

سیروس قائدی افزود: بر اساس آیین نامه فدراسیون شنای جمهوری اسلامی در این دوره ۶۰ ساعت آموزش عملی و ۶۰ ساعت آموزش‌های تئوری برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره کلاس مربیگری درجه شنا در کاشان بصورت صبح و بعد ازظهر برگزار می‌شود یادآورشد: آموزش‌های تئوری شامل آناتومی، فیزیولوژی، اصول مربیگری، تکنیک‌های چهارشنا و کمک‌های اولیه است.

به گفته وی، آموزش‌های عملی نیز شامل چهار شناست که طرح مدرس کلاس براساس روش تدریس چهار شنا همراه با برگشت‌ها، استارت، شیرجه و سالتو است.

قائدی یادآورشد: علاوه بر آموزش‌های تئوری و عملی برای شرکت کنندگاه در این دوره مربیگری، یک کتاب ۸۰۰ صفحه‌ای، یک جزوه ۱۴ صفحه‌ای در زمینه تمرین قهرمانی و یک سی دی آموزش مربیگری برای شرکت کنندگان در این دوره ارائه می‌شود.

مدرس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت کنندگان در این دوره در پایان با کسب حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۰ امتیاز در امتحانات تئوری و عملی موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه ۳۲ شنا از سوی فدرارسیون شنای جمهوری اسلامی خواهند شد.

سیروس قائدی در ادامه تعداد مدرسان رسمی نجات غریق را ۲۵ نفر و تعداد مدرسان رسمی شنا در استان اصفهان را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: مدرسان رسمی نجات غریق و شنا در استان اصفهان مستقیما زیر نظر فدراسیون شنای جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

وی همچنین تعداد مربیان و داوران درجه یک، دو، سه و ملی این رشته در استان اصفهان را در مجموع ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد یکهزارو۴۰۰ نفر مربی و ۸۰۰ نفر داور هستند.

این مدرس شنا و نجات غریق فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران شهر اصفهان را در استان یکی از شهرهای برخوردار در زیرساخت‌های رشته شنا اعلام کرد و افزود: در مجموع ۹۲ استخر شنا در بخش دولتی و غیر دولتی، ادارات، نهاد‌ها و سازمانهای شهر اصفهان فعالیت دارندکه به لحاظ زیرساخت‌های شنا حرف اول را در کشور می‌زند.

دومین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ شنا در شهرستان کاشان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و هیأت شنای کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز