خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

وصل دو جاده مواصلاتی آران و بیدگل به میدان زجاجی کاشان، امدادرسانی را آسان می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۰

اقدامات پیشگیرانه، نگاه برنامه ریزی شده و نگاه مدیریتی به ضعف ها و کاستی ها در مواقع بروز بحران می تواند مدیریت بحران را درکاهش حوادثکمک کند

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: اقدامات پیشگیرانه، نگاه برنامه ریزی شده و نگاه مدیریتی به ضعف‌ها و کاستی‌ها در مواقع بروز بحران می‌تواند مدیریت بحران را درکاهش حوادثو بلا یای طبیعی کمک کند.

«روح الله سلگی» در حاشیه برگزاری مقابله با بحران و اسکان اضطراری آران و بیدگل با بیان این مطلب هدف از برگزاری این مانور را پیشگیری از اقداماتی که درصجنه عمل می‌تواند درقالب یک مجموعه به هم پیوسته با هماهنگی دستگاه‌های امداد و نجات شهرستان برای موفق عمل کردن مانور به نمایش گذارده شود عنوان نمود و گفت: این مانور تمرینی است برای دستگاه‌های ذیربط برای مواقع ویژه که با حضور خود ظرفیت عملیاتی خود را محک زده و آمادگی خودرا اعلام نمایند.

رییس مدیریت بحران شهرستان تصریح کرد: از نظر بلایای طبیعی ایران جز ۱۰ کشور اول دنیاست که این امر باعثشده از نظر تلفات در این زمینه در رتبه اول قرار گیریم که می‌طلبد ما نگاه ویژه به این امر داشته باشیم.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه، نگاه برنامه ریزی شده و نگاه مدیریتی به ضعف‌ها و کاستی‌ها در مواقع بروز بحران می‌تواند مدیریت بحران را در کاهش حوادثکمک کند، به ایجاد یک جاده جدید به دو جاده مواصلاتی شهرستان آران و بیدگل به میدان زجاجی کلان شهر کاشان در آسان نمودن امداد رسانی در مواقع بحران اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین موارد در وقوع حوادثامداد رسانی است که بعضی موارد ممکن است مشکلاتی را به‌وجود آورد، لذا وصل این دو جاده مواصلاتی به میدان زجاجی کاشان، می‌تواند ضمن اینکه این نقیصه را برطرف نماید، امدادرسانی به حادثه دیدگان را نیز آسان نماید.

روح الله سلگی همچنین عملکرد دستگاه‌های امداد و نجات شهرستان آران و بیدگل را در این مانور را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این مانور همه دستگاه‌های شهرستان خوب عمل کردند ولی ادارات برق، نیروی انتظامی و شهرداری آران و بیدگل در گزارش دهی عملکرد بهتری دراین مانور داشتند.

وی چابکی و ورزیدگی دستگاه‌های امداد و نجات شهرستان آران و بیدگل را ماحصل این مانور دانست و گفت: هماهنگی‌های لازم و وظابف هر دستگاه در این مانور مرور شد تا یک اقدام پیشگیرانه را برای وقوع بحران داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز