خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان خبرداد:

سه طرح آموزشی و خدماتی در دانشگاه کاشان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۴۵

همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم سه پروژه آموزشی خدماتی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید.

ایلنا: همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم سه پروژه آموزشی خدماتی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، افتتاح پژوهشکده علوم و فناوری نانو را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده که نخستین و بزرگ‌ترین ساختمان نانو در کشور است با زیر بنای ۴۷۰۰ متر مربع در سه طبقه با دارا بودن کلاس، آزمایشگاه و اتاق اداری و امکانات سرمایشی و گرمایشی فن کویل ساخته شده است.

عباس کتابی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی بهره برداری از خوابگاه علیرضا عصار کاشانی را از دیگر طرح‌ها برشمرد و خاطر نشان کرد: این طرح نیز با زیربنای یک هزارو ۱۰۰ متر مربع با ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.

رئیس دانشگاه کاشان یادآورشد: این خوابگاه با ظرفیت ۲۰ واحد خوابگاهی در یک طبقه ساخته و از امکانات سیستم سرمایشی و گرمایشی پکیچ و کولر برخوردار است.

دکتر کتابی به گشایش بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و افزود: این کتابخانه بنیاد نیز به اهتمام خیرین سید مرتضی هاشمیان و مهدی کتابجی تجهیز شده است.

به گفته وی این خیرین تاکنون به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای این بنیاد خریداری کرده‌اند و قرار است سالیانه ۲۰۰ میلیون کتاب خریداری و در اختیار این بنیاد قرار دهند.

کتابی، مشارکت در تکمیل پروژه پردیس شهدای دانشگاه یادبود شهید بزرگوار امیر منصور مازوچی به همت خیرین گرانقدر خانواده‌های مسچی و مازوچی را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و یادآورشد: این طرح نیز با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت خیرین ساخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز