خبرگزاری کار ایران

در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان اصفهان:

یازی‌های بومی - محلی کاشان بر سکوی نخست ایستاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۱

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی و بازی های بومی محلی روستائیان استان اصفهان ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و هفته تربیت بدنی و ورزش دراردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان برگزار شد.

ایلنا: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی و بازی‌های بومی محلی روستائیان استان اصفهان ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و هفته تربیت بدنی و ورزش دراردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این المپیاد ورزشی که با حضور مسوولین کشوری، استانی و شهرستان‌ها برگزار شد، بیش از ۵۰۰ نفراز آقایان ورزشکار روستائیان استان اصفهان در ۷ رشته لی لی، خروس جنگی، دال پلان، طناب کشی، هفت سنگ، تیراندازی و بازی‌های بومی محلی با یکدیگر به رقابت پرداختند که شهرستان کاشان در بازی‌های بومی محلی توانست مقام نخست را کسب کند.

سید علی افراشی، هدف از اجرای بازی‌های بومی محلی روستائیان را احیاء ورزش‌های محلی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بین آن‌ها ذکر کرد.

به گفته وی، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی و بازی‌های بومی محلی روستائیان استان اصفهان از سوی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز