خبرگزاری کار ایران

بین ۳۰ نفر از دانش آموزان کاشانی؛

مسابقات اسکیت سرعت درکاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۶

در آستانه فرارسیدن روز دانش آموز مسابقات اسکیت سرعت ویژه پسران در پیست اسکیت پارک آیت اله مدنی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزارشد.

ایلنا: در آستانه فرارسیدن روز دانش آموز مسابقات اسکیت سرعت ویژه پسران در پیست اسکیت پارک آیت اله مدنی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که بین ۳۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند.

«مهدی نادعلی» گفت: دراین دوره از مسابقات، نونهالان و نوجوانان اسکیت باز کاشانی به داوری علیرضا سلمان طاهری بعد از یک رقابت دوستانه بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان در رشته اسکیت سرعت برای مسابقات کشوری و کشف دانش آموزان مستعد در ورزش را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

به گفته وی، در رده سنی نونهالان(متولدین سال ۸۳ تا ۸۶) متین عالمی، سید یونس مسعودیان، علی نادعلی و علی مقنی به ترتیب مقام های اول تا چهارم و رده سنی نونهالان(متولدین سال ۸۰ تا ۸۲) شایان اکبرزاده مقام اول، محمد جواد وکیل الرعایا دوم و محمد حسین دانش کاشانی و امیرعباس مومن زاده مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان، در رده سنی نوجوانان(متولدین سال ۷۸ تا ۷۹) به ترتیب محمد مهدی سبحانی مقام اول، مهدی نیکخواه دوم وعارف قافلی بیدگلی را به عنوان نفر سوم معرفی کرد.

گفتنی است: این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اداره آموزش و پرورش و هئیت اسکیت این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز