خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

در اجرای پروژه فاضلاب کاشان تجربیات موفق شهرداری تهران لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۳

هرچند خدمات شهرداری و شورای اسلامی قبل شهر کاشان قابل قدردانی است ولی برای صیانت از حق و حقوق شهرداری حتی از یک ریال حقوق شهرداری کاشان نخواهیم گذشت.

ایلنا: شهردار کاشان گفت: هرچند خدمات شهرداری و شورای اسلامی قبل شهر کاشان قابل قدردانی است ولی برای صیانت از حق و حقوق شهرداری حتی از یک ریال حقوق شهرداری کاشان نخواهیم گذشت.

به گزارش ایلنا، «سید محمد ناظم رضوی» در مراسم بازدید از تصفیه خانه پروژه فاضلاب کاشان که به اتفاق معاون استاندار و فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان صورت گرفت با اعلام این مطلب گفت: افزایش سهام شهرداری کاشان در ارتباط با پروژه فاضلاب شهری کاشان که با شورای اسلامی و شهردار قبل کاشان منعقد شده باید بازنگری شود.

وی از اجرای موفق پروژه فاضلاب در منطقه ۱۷ شهرداری تهران در زمان تصدی مسئولیتش در آن منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در اجرای پروژه فاضلاب درکوچه‌های باریک این منطقه شهرداری موفق عمل کردیم لذا این تجربیات می‌تواند در اجرای فاضلاب کاشان نیز لحاظ شود.

وی رعایت اصول ایمنی(hse) دراجرای پروژه فاضلاب کاشان را الزامی دانست و گفت: با توجه به وضعیت سختی کار و نابسامانی فعلی پیمانکاران در اجرای پروژه فاضلاب کاشان، شهرداری این شهر باید وضعیت نابسامان شهر را مدیریت کند.

وی اسفالت مسیر اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان را متضمن نظارت شهرداری این شهر دانست و گفت: در قرارداد‌هایی که پیمانکاران برای اجرای آسفالت معابر شهری در مسیر پروژه فاضلاب منعقد کرده‌اند باید حسن انجام کار به تایید شهرداری برسد.

شهردار کاشان با تأکید بر کمک مجموعه مدیریت شهرستان در اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان، سهم شهرداری کاشان را از محل سهام پروژه فاضلاب شهری کاشان ناچیز دانست و بر بازنگری قراردادهای شهرداری کاشان، برای اجرای پروژه فاضلاب شهری با شرکت آب و فاضلاب کاشان تأکید کرد.

شهردارکاشان با تأکید بر صیانت از حقوق شهرداری کاشان در اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان گفت: از یک ریال حقوق شهرداری کاشان در اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان گذشت نمی‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نبز دراین مراسم یا بیان اینکه با اجرا شدن پروژه فاضلاب شهری باعثشده تا شهر کاشان شخم زده شود. گفت: باید اجرای تعهدات شرکت آب و فاضلاب کاشان برای آسفالت معابر و ترانشه‌های پروژه فاضلاب شهری انجام شود.

سید مهدی ناظم رضوی ضمن اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر کاشان برای اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان گفت: هزینه‌های شرکت آب و فاضلاب کاشان برای شهرداری کمرشکن است.

وی خسارت ناشی از اجرای پروژه فاضلاب شهری را به شهرداری کاشان ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ریالی بابت این خسارت به شهرداری پرداخت نشده است این در حالی است که شهرداری در این خصوص در تنگناست.

جلسه مشترک مدیریت شهری کاشان جهت تسریع در اجرای پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و تنی چند از مسئولین ادارات به همراه مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب کاشان در سالن جلسات مدول دوم تصفیه خانه این شهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز