خبرگزاری کار ایران

در میدان های کاشان برپا می‌شود؛

نمایشگاه عکس و پوستر عزاداری‌های محرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۸

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر عزاداری های محرم در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر عزاداری‌های محرم در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایشگاه عکس، پوستر و تصاویری از مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان ابا عبداله الحسین(ع) در میدان دروازه دولت و کمال الملک کاشان برپا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه که به مدت ۲ روز چهارشنبه ۲۲ و پنج شنبه ۲۳ آذر ماه دائر است، بیش از ۷۰ تابلو عکس و تصویر از مراسم عزاداری در روزهای «تاسوعا و عاشورای حسینی» به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه با هدف ترویج شعائر حسینی و آشنایی با شعور حسینی و یادآوری شهادت‌ها و شجاعت‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، همچنین از برپایی نمایشگاه بی‌خواص از تولیدات پایگاه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مدظله العالی طی این دو روز خبر داد.

گفتنی است: این نمایشگاه‌ها با همکاری یاوران حضرت مهدی(عج) و مجموعه شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز