خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قمصر درمراسم معارفه شهرداراین شهر

زمانی حکومت اسلامی استوار خواهد بود که مسئولین روی ریل ولایت حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۶

اگر شورای اسلامی شهر قمصر با شهرداری این شهر کمترین اختلافی با یکدیگر پیدا کنند در پیشرفت و توسعه این شهر موفق نخواهند بود

ایلنا: امام جمعه قمصر گفت: اگر شورای اسلامی شهر قمصر با شهرداری این شهر کمترین اختلافی با یکدیگر پیدا کنند در پیشرفت و توسعه این شهر موفق نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حجت الاسلام ابوالقاسم ارمی» در مراسم معرفی شهردار جدید قمصر ضمن بیان فلسفه قیام عاشورا گفت: زمانی خدمت‌ها در شهر‌ها معنا پیدا می‌کند که یک شهردار و مدیر خوب زیر بیرق و پرچم امام و ولایت حرکت کند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در مقابل آرمان‌هایی ایستاد که از ریل قطار ولایت خارج شده بودند گفت: برکت کربلا در محرم بود.

امام جمعه قمصر انقلاب اسلامی ایران محصول کربلا و محرم و نظام اسلامی نیز محصول انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: زمانی نظام و حکومت اسلامی استوار خواهد بود که روی ریل ولایت حرکت کند.

وی با درس عبرت گرفتن از قهرمانان کربلا گفت: اگر از کسانی که قهرمان کربلا بودند که به خاطر فریب خوردن اموال دنیوی جهمنی شدند درس عبرت بگیریم هیچ موقع دست از امام و ولایت بر نخواهیم داشت.

امام جمعه شهر قمصر با بیان اینکه صادقی شهردار جدید این شهر مدیری دلسوز، متعهد وبا ادب است گفت: در صورتی که اعضای شورای اسلامی شهر قمصر با شهرداری این شهر درجهت توسعه و پیشرفت این شهر توریستی وگردشگری تلاش نمایند خواهند توانست موفقیت‌های چشمگیری را کسب نمایند.

وی تصریح نمود: اگر شورای اسلامی شهر قمصر با شهرداری این شهر کمترین اختلافی با یکدیگر پیدا کنند در پیشرفت و توسعه این شهر موفق نخواهند بود.

وی از شهردار جدید قمصر به عنوان یکی از بهترین شهرداران این شهر طی سالیان گذشته یاد کرد وگفت: با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد کار برنامه ریزی احداثمصلی شهر قمصر انجام شده است وقراراست بزودی کلنگ احداثآن با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان به زمین زده شود از شورای اسلامی وشهردار جدید قمصر انتظارداریم تا درساخت این پایگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه این شهر را یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز